Ostin vm. -89 sedan-mallin 2.0 GLSi Galantin käyttöautoksi. Pikkupuuhaa riittää kun ei se aivan uutuuden iskussaan ole, joten auto menee työn alle samantien. Auton alustapuolen vikojen korjaamiseksi pitäisi saada kiesi maasta irti. Hyvät, yli 50 cm nostolla olevat pukit on hankittu ja järeä hallitunkki, mutta sitten tulikin tenkkapoo: mistä kohdasta auto kannattaisi pukkien varaan tukea, että tulisi mahdollisimman vähän vaurioita? Pohjassa on mätävikaa jonkin verran, joten pitäisi löytää mahdollisimman tukeva ratkaisu ettei pukki hurahda pohjan läpi kesken kiivaimman hitsauksen. Lankkua/vaneria pukin ja korin väliin? Ei ole kokemusta kuin rungollisista autoista niin on vähän ??? olo. Neuvoja otetaan vastaan, ja jos on kuvamateriaalia ohjeistukseksi niin aina parempi ;D