Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
VeeÄrr4 sanoiNo vaikka että kun ostaa suomesta varaosia niin meneekö ne ihan yhtä hyvin paikalleen kun suomi autoissa?
Ja että kun auton ostaa esim ESV kautta ja haluaa että ne katsastaa sen ja tekee tarvittavat muutokset, niin onnistuuko homma niin että saan sieltä käteen käyttö valmiin auton ilman että pitää ravata koko aja konttorilla. Ja jos vien merkkiliikkeeseen huoltoon niin onko jotenkin extra kallis tai onnistuuko niiltä edes JDM autot.
Ja jos olis jonkin näköisiä viritys kokemuksia niin ne olis hyviä. Onko auto rekisteriotteen mukaan vähä päästöinen vai "vähä päästötön"?
Onko kellään esim kokemusta ohjauksen muutosta vasemmalle ja kuinka tarpeellisena edes pidätte sitä??
VeeÄrr4 sanoiNo vaikka että kun ostaa suomesta varaosia niin meneekö ne ihan yhtä hyvin paikalleen kun suomi autoissa?
VeeÄrr4 sanoiJa että kun auton ostaa esim ESV kautta ja haluaa että ne katsastaa sen ja tekee tarvittavat muutokset, niin onnistuuko homma niin että saan sieltä käteen käyttö valmiin auton ilman että pitää ravata koko aja konttorilla.
VeeÄrr4 sanoiJa jos olis jonkin näköisiä viritys kokemuksia niin ne olis hyviä. Onko auto rekisteriotteen mukaan vähä päästöinen vai "vähä päästötön"?
VeeÄrr4 sanoiOnko kellään esim kokemusta ohjauksen muutosta vasemmalle ja kuinka tarpeellisena edes pidätte sitä??
evoluutio sanoiOli tänään Keski-Uusimaa lehdessä juttu pj:n Galant VR4:stä. Itse autosta kerrottiin aika vähän, mutta se vähä herätti kiinnostuksen. Yritin katella täältä ilmoitus/mitattuja arvoja, mutten löytänyt. Eli mikäköhän olisi esim. 0-100 arvo ja huippunopeus? Ja oliko toi Twinturbo nelikko vai V6? Entä miten vaikeaa olisi löytää tollainen vasemmanpuoleisella ohjauksella ja mihin hintaluokkaan?
evoluutio sanoiOli tänään Keski-Uusimaa lehdessä juttu pj:n Galant VR4:stä. Itse autosta kerrottiin aika vähän, mutta se vähä herätti kiinnostuksen. Yritin katella täältä ilmoitus/mitattuja arvoja, mutten löytänyt. Eli mikäköhän olisi esim. 0-100 arvo ja huippunopeus? Ja oliko toi Twinturbo nelikko vai V6? Entä miten vaikeaa olisi löytää tollainen vasemmanpuoleisella ohjauksella ja mihin hintaluokkaan?
VeeÄrr4 sanoiOnkos Galantissa tai Legussa Torsen. Eli voiko esim sijoittaa taakse suuremmat pyörät kuin eteen..
???
Tepsu sanoiOnko noi japanintuonti gallut ja legut rajoitettu 180?
Biim sanoiJos ei ole rajoitinta poistettu (laitonta japanissa) niin ovat. Kaikki autot mitkä on myyty japskien sisämarkkinoille on rajoitettu tuohon lukemaan.
Biim sanoiOnhan siihen erilaisia lisäkikkuloita tai viimeistään suoraan ecua puukottamalla lähtee. Suomessa on 120kmh maksimirajoitus, joten tuo 180kmh on paljon enemmän kuin riittävästi.
Harri K sanoihuiput rajotettu JDM mallina 180km/h...rajotin oli poissa iteltä kun mailikonvertteri oli päällä
Tepsu sanoiNäinhän se on että 180 kyllä riittää . Mutta jos tahtoisi lähtee rajotinta poistaa, niin onkohan tämä isokin homma? Kukaan foorumilla tehnyt?
Juurikin niinSamppa sanoiTunskin se poissa oli. Luultavasti olisi puuttunut peliin jos olisit loihtinut vehkeelle vauhtia sen 288km/h
Harri K sanoiJuurikin niin
ja sen saattaa saada iha katkaisemalla sen eculle menevän johdon...laittaa katkaisijan väliin.
miikka sanoiJa lukiko peräti tällä forumilla jossain että itseasiassa tuo Mitsun 2DIN paikka ei ole ihan kahden dinin korkuinen vaan sentin liian matala?