Galantin kirkkaat etuvilkut

G

Galant_92

Guest
Moi! :)

Onko kenelläkään kokemuksia kirkkaiden sivuvilkkujen asennuksesta 88-92 Galanttiin. Alkuperäisinähän tuon ikäiseen ei niitä löydy, mutta oliskohan jotain vilkkumalleja jotka sopisivat heittämällä tai ainakin kohtuu sovittamisella vanhojen oranssien tilalle.
Sopiikohan esim. 93-96 Kaltsun kirkkaat vilkuttimet tuohon vanhempaankin...? ???
 
Motonetistä löytyy juurikin tuohon malliin kirkkaat vilkut.
Vai tarkotatko lokarin vilkkuja?

S40 volvossa ja III kopan Golffissa olis varmaan sopivia vilkkuja Galantin lokareihin.
 
Lokarin vilkkuja tarkotin :). Tiedätkö passaako noiden Volvon ja Golffin vilkut siihen Galantin reikien paikalle, vai täytyykö niitä "työstää" ??
 
Kyllä varmaan kaikkia täytyy työstää. Ei ole kokemusta. Ajattelin vaan että kun ovat ihan komeita vilkkuja ja suht saman kokoisia niin voisi olla helpotkin asentaa.
 
kyllä mulla on aika lähellä nuo kylkivilkut (Golf) kun alkuperäisetkin hieman pienemmät (ehkä) mutta sain kyllä käymään ne suoraan (sikafleksillä) jouduin vaan tappamaan sitä kohtaa mihin poltin tulee ettei se lamppu jäänyt sinne "putkeen" ;D ai niin auto on Lancer -89 että samantapaiset kylkivilkut on molemmissa (kai)...
 
kyllä mulla on aika lähellä nuo kylkivilkut (Golf) kun alkuperäisetkin hieman pienemmät (ehkä) mutta sain kyllä käymään ne suoraan (sikafleksillä) jouduin vaan tappamaan sitä kohtaa mihin poltin tulee ettei se lamppu jäänyt sinne "putkeen"  ;D ai niin auto on Lancer -89 että samantapaiset kylkivilkut on molemmissa (kai)...

Itse asiassa ne on täsmälleen samat ja jopa samalla varaosanumerolla.
 
"kyllä mulla on aika lähellä nuo kylkivilkut (Golf) kun alkuperäisetkin hieman pienemmät (ehkä) mutta sain kyllä käymään ne suoraan (sikafleksillä) jouduin vaan tappamaan sitä kohtaa mihin poltin tulee ettei se lamppu jäänyt sinne "putkeen" ai niin auto on Lancer -89 että samantapaiset kylkivilkut on molemmissa (kai)..."


Jep, samanlaisiltahan nuo Lancerin vilkut tosiaan näyttävät. Mistäs muuten tilasit kyseiset Golffin vilkut, vai löytyikö ihan varaosaliikkeestä? Pitänee yrittää asennella itsekin samanlaiset...
 
kävin ostaa paikallisesta varaosa liikkeestä (varaosa maailma) maksoivat olikohan 3.80¤/kpl ;D mutta niissä ei ole mitään E-hyväksyntä merkintää :-[ mutta jos niistä tulee ongelmaa niin paan siksi aikaa orkkikset takaisin 8) ja katsastukseenkin otan nyt syksyllä työkalupakin mukaan ja orkkis osia jos jostain tulee napinaa niin sanon sille inssille että: Sano sitten kun tämä purkaminen riittää ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom