Galantin kylmäkäynnistys

M

mva

Guest
elikkä auto on -89 2.0 glsi galantti ja ei meinaa lähteä kylmänä käyntiin, eikä käy kylmänä. lämpimänäkin käynnistyminen on tuskallista ja lähtee parhaiten käyntiin kaasu pohjassa?? ruiskulle aika erikoinen ominaisuus?? ja jos jostain löytyis jonkin laista kytkentäkaaviota ku on joku tollo peloton tehny omia kytkentöjä pellin alle..

mitsujen kans jonkin verran pelannut kaveri veikkas siis jotain sähköhäröä tuohon käynnistys ongelmaan juuri näiden kytkentöjen takia..

edit: lisätutkimuksissa se tyhjäkäyntiä säätelevä moottori osoittautui sököksi.. hurisee kyllä mutta ei liiku.. voisko olla että joku säätözydeemi estää ns "rikastimen" toiminnan eli kone ei sa lisää polttoainetta ennen ku se moottori liikkuu??
 
Eipä voi. Seos on kutakuinkin hollillaan, vaikka tyhjäkäynti olisikin mitä sattuu. Jos muut osat ovat kunnossa.

Kuulostaa taas vaihteeksi ecuvialta. Ei muuta kuin tohtorisetälle... ::)
 
Takaisin
Ylös Bottom