Galantin maski

makezki

Mousenation!
Liittynyt
27 Kesäkuu 2010
Sijainti
Hämeenlinna
Moi, Ostin tossa tammikuun alussa vm. -00 olevan GDI Gallun ja tänään kävi sillain hassusti että maski sattui irtoamaan kesken ajon koska yksi kiinnike oli päässyt murtumaan :seina. Yritin ladata kuvaa tänne mutten onnistunu puhelimella siinä. Mutta kyseessä taita olla avance(?) mallin keula josta kanssa yritin saada kuvia tänne, mutta kysymykseni kuuluu näin että osaako joku sanoa mistä kyseisen mallin maskeja saisi tilattua tms?

Laitan kuvia vielä tänne kun koneelle pääsen niin saatte selvyyden maskista mutta koriltaan auto taitaa olla EA0 vissinkin?
 
Vs: Galantin maski

Jos pysyy porakone ja maalipurkki käessä niin täältä saa.

Toinen vaihtoehto on merkkiliikkeen tiskiltä (kait?). Hinnasta en tiedä myöskään mitään.
 
Vs: Galantin maski

Löytyy kaksi maskia täältä, tuollainen avatarin mukainen ja lasikuituinen avance maski. Värikin taitaa juuri osua oikeaksi. Laita yv:tä jos kiinnostaa, löytyy myynti puolelta myös nuo.
 
Vs: Galantin maski

Maski on samanlainen kun Garveldeth linkkas tähä topicii :) mutmut auton värinä on tummansininen, kuvat tulee (edelleenkin) kunnes selviän sinne koneelle asti ;D mutta minkälaisen hintahaarukka olis Jerkku tiedossa kun en noin äkkiseltää löytäny tuolta myyntipuolelta :eek:
 
Vs: Galantin maski

Nonii, elikkä tossa on nyt kuva gallusta ilman maskia. Vihdosta viimein sain itteni koneelle asti että sain tänkin asian hoidettua :D
 

Liitetiedostot

  • kuva (1).JPG
    kuva (1).JPG
    152.2 KB · Lukukerrat 291
Vs: Galantin maski

saahan noita tilattua liikkeestä. mulle tuli kolarin jälkeen uusi. oli kuulemma musta ja se sit maalattiin mut hinnoista ei hajuakaan. mulla oli jotain ihmeellistä auton tyyppikilven tunnuksen kanssa vaikka auto on Sportti/avance niin tarjos normimallin puskuria ja maskia liikkestä siihen. mikä lie sekasikiö toi auto

vanhakin maski löytyy mut en muista kuinka paljon meni rikki siitä. ainakin jostakin kohti oli halki ja pari kiinnikkeen kohtaa rikki kait. mut maalata se pitäs joka tapauksessa. näkyviltä osin aika hyvässä kunnossa
 
Vs: Galantin maski

Joo, ookkei. Eikun tossa on kanssa joku korisarja laitettu ja tuosta en ite oikeen ota selvää että minkä korimallin keula tossa oikeen yrittää olla :D Että onko se sport vai avance, vaiko samanlainen sekasikiö kun sullakin :D Ite oon aina ollu vähä hukassa noitten galanttien korin osien kanssa ku niitäki on sen verran montaa kuitenkin :D

Kyl mä ainakin tota linkkiä kattelin mikä oli tänne heitetty nii sen moinen maski se tossa omassa gallussakin on ollu :D
 
Takaisin
Ylös Bottom