galantin varapyörä kotelon tilavuus?

J

jii82evo

Guest
onkos joku mittaillu tai muuten vaan tietää ton e33 HB galantin varapyörä kotelon tilavuuden??
 
Sedaniin sain lasikuidusta rakennettua muistaakseni 110litrasen kotelon. Ämpärillä vaan vettä täyteen ja veden määrää mittaamaan...
 
Mut se tilavuus muuttuu helposti jos laittaa enemmän lasikuituu. Joudut mittaamaan kuitenki jos haluut tarkan.
 
mut nyt tietää suurinpiirtein sen tilavuuden, joutuu väsää pyöräkoteloon väliseinän, koska tarvis olla 75L tai 40L kotelo..tarvis vaan saada pirun tukevasti se välilevy kiinnitettyä,voi vähä tuottaa ongelmia???
 
Vähän offia, mutta jos meinaat varapyöräkoteloon hifiä tunkea niin minnes saat varapyörän mahtumaan?
 
mitä sillä varapyörällä tekee, kun tyrävelli on keksitty 8)
ite en oo ainakaan kertaakaan joutunu turvautumaan varapyörään 12 vuoden aikana
 
mulla on ollu enne vahvarit pyöräkotelossa,et on sitä ajeltu jo 100tkm ilman varapyörää ja onhan hinauspalvelut keksitty,ei ainakaan joudu ittees tahrimaan ;)

toi hitsauski kävi mieles,mut onkos jollain jotain muuta hyvää ideaa??
 
Itse tein pahvista mallin ja sitten leikkasin sillä mallilla vanerista sopivan kokosen palasen. Sen jälkeen vedin koriin kiinni 4 kulmasaudan palasta niittimuttereilla (hitsatenkin onnistuu ;D ) ja sen jälkeen pulttasin levyn niihin kulmarautoihin ja tiivistin sen sikaflexillä.
 
Mä valoin ensin lasikuidusta kaukalon, koko pöntön kokosen ja sit erotin paksulla vanerilla haluamani kotelotilavuuden. Vanerin laminoin lasikuidulla. Jotta kotelo varmasti olis tukeva laiton vielä hiekka/hartsi sekotusta pöntön seinämille, tulee tukeva!
 
Takaisin
Ylös Bottom