GALANTTINI SIIRTYI AJASTA IKUISUUTEEN!

johannes

Member
Liittynyt
17 Huhtikuu 2003
Näin siinä sitten pääsi käymään, työmatkallani 22.1.2004 kello 13.25 tuli pihakadulta X5 maasturi bemari eteen ja silloin JYSÄHTI! Bemari oli täynnä airpäkkejä hetkessä, se oli kuin vaahtokarkkeja täynnä.. Täytyy sanoa että turvavyö pelasti meikäläisen!!!! Noin 50 kilometriä tunnissa oli vauhtia ja osuin suoraan maasturin kuskin ja takaoven väliin. Merkillistä asiassa on se että kolari tapahtui siinä kohdassa, missä minulla oli ennen talli vuosia, joka on purettu.

Pahin jännitys on edessä, osaako vakuutusyhtiö (tapiola, vastapuolen yhtiö) arvostaa autoa.. Olen kyllä hyvä pitämään puoliani mutta kuten voitte kuvitella, teettää lievästi töitä kertoa yhtiölle autosta ja siihen tehdyistä jutuista!! Onneksi on kuvat Mitsu-sivuilla autosta, näkeepä tarkastaja että auto on viimeisen päälle kopillaan!!!

:'(
 
Täytyy sanoa että tytöllä oli bemarissa onneksi sivuikkuna airpäkki. olis tytölle lähteny varmaan kallosta muuten pala! Tyttö tuli muuten juuri mallikuvauksista.....
 
Toivottavasti saisit hyvin massia gallusta niin pääset uutta projektia tekemään ;)
 
Olisko ollut Bemarikuskilla vähän väärää asennetta liikenteessä: "mulla on iso auto, mä menen aina ensin". ::)

Ikävä juttu, jälleen yksi mielenkiintoinen ja paljon rakenneltu Mitsubishi tuhoutui...
 
Ikävää... toivottavasti sun kohdalla se olis inhimillinen korvauksien suhteen. Mulla kävi niin ettei Sampo maksanut juuri mitään, vaikka -87 lancer oli erittäin hienossa kunnossa.
 
hitto!

Voitko ostaa ton romuna niiltä suoraan ja myydä osat paremmilla hinnoilla pois ?
 
Johanneksen luvalla Galant ja vastapuoli :-[

http://www.mitsubishiclubfinland.net/temp/johannes_e15/
 
sydämmeni vuotaa verta :'(

vaikken autoa nähnytkään kuin kolmisen kertaa niin joka kerta on syöpynyt mieleeni! varsinkin se kesäinen kohtaaminen!, auto elää muistoissani myös.
surun valittelut vielä kerran :'(

toivottavasti tosiaankin vakuutusyhtiö korvaa ainakin kohtuullisesti, työn määräähän se ei varmasti korvaa, mut edes tekniikan.

tv. Jussi

(mä pelkään myös että kun ja jos mä joskus autoni saan siihen kuntoon kuin sen haluan niin sinä päivänä ku se maalaamon jälkeen on kadulla ekaa kertaa rullaa niin siihen joku pappa tai "sokea kana" täräyttää.)
 
Otan osaa Toivottavasti vakuutusyhtiö maksaa hyvin, taitaapa vaan mennä listahintojen mukaan..... mutta aina voi toivoa :-\

Pidetään peukkuja ja toivotaan parasta :-\
 
ast sanoi
Olisko ollut Bemarikuskilla vähän väärää asennetta liikenteessä: "mulla on iso auto, mä menen aina ensin". ::)

Ja kas kummaa, taas kommentoidaan asiaa, josta ei olene tarkempaa tietoa?
 
no eihän ne kovin huonossa kunnossa ole, paras kuitenkin et kellekään ei käynyt mitään,
itse olen miettinyt tuota vakuutus asiaa kun meillä on auto vakuutukset if:ssä eli entinen joku kun muistas mut asiaan,
siellä lupaavat auton arvon päälle 25% en ihan tiedä onko tohon uskomista tai sit ne hinnottelee autot niin alas et toi 25 ei tossa paljon lohduta,
ja koskaan rakennetuja autoja ei ole arvostettu,
ellet rakenna ja sit arvioita ja siihen päälle vakuutukset nousee koska autosi on huomattavasti keski arvoa arvokkaampi ;D
 
berner sanoi
ast sanoi
Olisko ollut Bemarikuskilla vähän väärää asennetta liikenteessä: "mulla on iso auto, mä menen aina ensin". ::)

Ja kas kummaa, taas kommentoidaan asiaa, josta ei olene tarkempaa tietoa?

niinpä!! hyvä ettei sattunu ketään oli sitte asenteet mitä hyvänsä
 
Kyllä kannattaa sitä hintaa tinkiä!

Kaveri sai kaks autoa lunastuksee täs syksyn aikana. Ensin Sunnyn, tarjottiin ensin 800 euroa, mutta kaveri sano että perkele maksoin siit 1500 (todellisuudessa 900), niin antoivat 1300e.

Sitten 250 euron Mazda 323, sai ilman inttämisiä 1050 euroa...
 
Joko se meni lunastukseen, vai mikä on tilanne, AVK:lla olis 200 egellä osat tohon keulaan, sen sais aika sopivalla rahalla takas tielle... ;)

Vai onko sulla jo loppunu kiinnostus siihen autoon??

Eki
 
Onneksi ei kellenkään käynyt pahoin,itse autohan on helppo
tapaus jos korjata tahtoo.
Korjaamolla se ei kannata mutta yksityisenä pimeesti ilmanmuuta :D
 
Otat vain vakuutusyhtiöltä kokohomman kertakorvauksena ja otat auton itelle! sitten joko korjaat ite auton tai myyt osina eteenpäin! ja kyllä se vakuutusyhtiö tulee lähes aina hinnassa vastaan, kun on vaan tiukkana...niillähän loppuu asiakkaat, jos ovat kovin vittumaisia!! kaikki tutut on ainaki saanu joka kerta neuvoteltua hintaa ylemmäs!
 
Autosta tuli sitten loppujen lopuksi lähes 4000 euroa korvausta ja sain pitää auton itselläni. Olen satisfied !
 
no tuskin siitä mulle enää perheen autoa tulee, etsin todellakin isoa audia ISOLLA moottorilla! Mitsun sais varmaan kuntoon pelkästään uudella öljylauhuttimella ja konepellillä ja "etuväliraudalla". Muut osat (lamput jne.) löytyy omasta takaa. Lokasuojatkin edessä säilyivät hämmästyttävän virheettöminä.
 
Pitääpi kysyy ett miks audii,laaduton,näyttävän näköinen lelu 8)
Hyvä niinkauan kun ei tuu vikaa ja senjälkeen,,,,,,,,,,
 
Takaisin
Ylös Bottom