Gallu e33 -93 akku tyhjeni?

Kina

e33 gallu
Liittynyt
27 Syyskuu 2011
Moi eli kävi niin että kun olin etelässä lomalla ja auto seiso lämpimässä parkkihallissa 8 päivää, niin akku oli menny ihan tyhjäksi?? :eek: Mitään laitteita ei ollut jäänyt päälle. Sitten kuitenkin kun saimme "akkuboosterin", kun sen kytki akkuun ja päälle, se näytti samantien että akku oli täynnä vaikka siis auton keskuslukitus ei toiminut ja kojelaudassa paloi valot erittäin himmeästi.

Auto sitten lähti käyntiin, kävi aluksi alhasilla kierroksilla mutta tokeni siitä sitten. Mikä tuollasen akun tyhjenemisen voi aiheuttaa?
Tosin voiko se johtua siitä, kun viime kuukausina autoa on käytetty joka päivä paljon niin sitten oudoksestaan kun se oli käyttämättömänä niin akku tyhjeni?

(Autossa on lähes uusi laturi)
 
Vs: Gallu e33 -93 akku tyhjeni?

joko itse akku on sökö,tai sitten joku sähkölaite autossasi kuluttaa sitä akkua.se että mikä laite niin onkin sit kenkkumaisempi selvittää.

kellohan on aina päällä mutta se ei sitä tyhjäksi syö jokuses päiväs.mutta esim takaluukussa valo jää jostain syystä päälle,joku stereo kytkentä ketullaan ja pikkuhiljaa tyhjää akkua???

omassa keskuslukko söi akkua kun talvella jääty ovien lukot,ja jäi "kokoajan "päälle ei huomannu kun kokoajan ajeli,mutta kun viikon ajeli toisella autolla akku ihan tyhjä.

edellinen akun tyhjentyminen johtu hälystä(sisävalo vilkku himmeästi,huomas kun tuli pakkaset ja katto sulana lampun kohdalta)no sen sai pois ku otti hälystä sulakkeet veks.

eli vika voi olla missävaan jopa huonolla tuurilla siinä melkeen uudes laddaris ;)no toivottavasti ei kuitenkaan :)
 
Vs: Gallu e33 -93 akku tyhjeni?

Jos yleismittari löytyy niin kannattaa mitata virtoja kun kaikki sähkölaitteet pois päältä, mittarihan tulee sitte akunnavan ja kaapelin väliin eli joutuu sen kaapelin irrottaa. Tietysti jos löytyy tasavirtapihtiampeerimittari niin helpottaa hommaa...
 
Vs: Gallu e33 -93 akku tyhjeni?

Täytyy vielä tässä lähiaikoina jos pystyn niin laitan auton seisontaan ja mittaan yleismittarilla.
 
Vs: Gallu e33 -93 akku tyhjeni?

eikait sitä seisontaan sen takia kannata laittaa ;)
 
Vs: Gallu e33 -93 akku tyhjeni?

toi on paskaa, itel kävi sama mersus. mut nyt mul on bmw lanceri, itel ollu ongelmana toi bensasyötön kaa, onks teil mitää ehdotuksii miten korjais ku se on mun 543h turbot kii :/ faija ehotti et kantsis ostaa uudet iskarit, mut emt viittinkö uskoo siihe :(( auttakaa mua :seina.
 
Vs: Gallu e33 -93 akku tyhjeni?

mulla kesti aika tarkkaan 3 vuotta uus laturi....
normaalisti lähti autokäyntiin mutta puolen tunnin tyhjäkäytön jälkeen ei enää startannu...
ja laturin valohan alkoi palaa.

ikinä ennemin ei kyllä ole laturin valo ilmoitellu laturin hajoomisesta että eka kerta tämä
 
Vs: Gallu e33 -93 akku tyhjeni?

Marcelo sanoi
toi on p*skaa, itel kävi sama mersus. mut nyt mul on bmw lanceri, itel ollu ongelmana toi bensasyötön kaa, onks teil mitää ehdotuksii miten korjais ku se on mun 543h turbot kii :/ faija ehotti et kantsis ostaa uudet iskarit, mut emt viittinkö uskoo siihe :(( auttakaa mua :seina.

Voi olla että mulla on lukutaidossa jotain vikaa mutta en kyllä tästä saanu mitään selvää.. ;D ainakaan että miten liittyy akkuun tai laturiin.
 
Vs: Gallu e33 -93 akku tyhjeni?

Bazeeba sanoi
Voi olla että mulla on lukutaidossa jotain vikaa mutta en kyllä tästä saanu mitään selvää.. ;D ainakaan että miten liittyy akkuun tai laturiin.

et oo sit ainoo lukutaidoton. ;D ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom