gen 1 TD pajeron käyntiongelmat jatkuvat (ratkesi -hihnapyörän kiila/jako)

Marko V

Member
Liittynyt
29 Joulukuu 2010
Sijainti
Isokyrö
Joo eli tuossa gen1 2,5td pätkä pajessa käynti ongelmat senkun jatkuvat. Polttoinelinjat vaihdettu, samoin tankkiin se anturi jurassi, hehkut/ilmansuodatin vaihdettiin, keväällä ponnisteltiin suuttimet ja hyvältä näytti, mutta kylmänä/yli 30min seisottuaan kakoo ja köhii ei pysy tyhjäkäynnillä muutamaan minuuttiin ja savuaa sinertävää/haisee kitkerältä(ei kuluta öljyä) ajossa tuntuu että veto on poissa yli 2700rpm jälkeen, kulutus 12-15l/100km. mikä vikana pumppuko?
 
Vs: gen 1 TD pajeron käyntiongelmat jatkuvat (ratkesi -hihnapyörän kiila/jako)

2gen 2.8:ssa ainakin pumpun akselilta voi ottaa ilmaa.. 1gen en tiedä.
Polttoaine suodatin tai sen jalkakin voi vuotaa.
 
Vs: gen 1 TD pajeron käyntiongelmat jatkuvat (ratkesi -hihnapyörän kiila/jako)

joo suodatin on vw lt:een irrallinen malli ja pumppuna toimii veneistä tuttu pässinmuna systeemi, että uskon ja luotan että ilmaa ei pääse järjestelmään ennen pumppua..
 
Vs: gen 1 TD pajeron käyntiongelmat jatkuvat (ratkesi -hihnapyörän kiila/jako)

kyllä pajeron kuuluu pelata omillaan,heitä ne munat sun muut hilavitkuttimet vihtuu ja paa omat takas. eräs mersu oli huollos 2 päivää ennenku savutuksen ja prökimisen syy selevis,sai ilimaa suorattimen tiivisteen välistä.
 
Vs: gen 1 TD pajeron käyntiongelmat jatkuvat (ratkesi -hihnapyörän kiila/jako)

Nyt ongelma on ratkennut, tänään alettiin kaverin kannssa vaihtaa jakopään hihnoja ja syöttöpumppua. Ihmeteltiin että ku konetta pyöritti avaimella niin kaikki jakomerkit oli päin helvettiä, lisää purkua ja kas kammen päästä paskana, kiila molemmat hammaspyörät, kampiakseli(kiila oli kyljellään siellä välissä)...No nostettiin kone pois nokalta , ja isompi remppa edessä. Voi vittu ku vituttaa.
 
Takaisin
Ylös Bottom