Grandiksen alkup. katto-DVD-viihdekeskus kuulokkeilla, kokemuksia?

ristor

Member
Liittynyt
26 Toukokuu 2004
Onko jollakulla Grandiksessa tämä katto-DVD-viihdekeskus (7" tai 9" näytöllä)? Siinähän on pari langattomia kuulokkeitakin mukana. Ilman kuulokkeita, tuleeko sen äänet auton kaiuttimien kautta vai onko sen pömpelin juuressa oma kaiutin? Paljon toi mahtaa maksaa, onko tietoa kellään?
 
Vs: Grandiksen alkup. katto-DVD-viihdekeskus kuulokkeilla, kokemuksia?

Mulla on autossa edellisen omistajan toimesta asennettu/asennutettu Bilteman :nykii katto-dvd järjestelmä.
Sen äänet kuuluu FM-radion kautta tietyillä taajuuksilla, mutta huonosti. Kohisee ja hävittää
äänen välillä kokonaan. Tiedä sitten onko se orkkis tämän suhteen parempi. Kuulokkeita kun
en omista, niin en ole päässy kokeilemaan että miten rokkaa niiden kanssa.

Ärsyttävin piirre tuossa on se, että se näyttö ei laskeudu alas pienelläkään pakkasella
kun auto on kylmä ;D Laskee sitten kun sisätilat on lämmenny.
 
Vs: Grandiksen alkup. katto-DVD-viihdekeskus kuulokkeilla, kokemuksia?

Mikä vuotinen sun auto on? Meinaan vaan, että meneeköhän siellä kattoverhoilun alla ensimmäisistä Grandiksista lähtien sähköjohdot, jos ostaisi tuollaisen jälkiasennettavan katto-DVD-soittimen takapenkkiläisiä varten ja iskisi paikalleen. Ja mahtaako kattoverhoilu lähteä irti helposti?
 
Vs: Grandiksen alkup. katto-DVD-viihdekeskus kuulokkeilla, kokemuksia?

Mun Grandis on 2005, mutta kun en ole asentanu DVD:tä itse, niin en tiedä yhtään miten johdot ja verhoilut siellä menee.
 
Vs: Grandiksen alkup. katto-DVD-viihdekeskus kuulokkeilla, kokemuksia?

mulla käsittääkseni orkkis 9 tuuman dvd-näyttö. äänet kuuluu näyttöön integroiduista kaiuttimista. aivan kohtuudella kuuluu, mutta kun näyttö sijaitsee kuskin korvan vieressä niin radiota ei tarvi itte kuunella yhtäaikaa. alkaa olemaan aikastalailla ääntä grandiksessa. :)
 
Vs: Grandiksen alkup. katto-DVD-viihdekeskus kuulokkeilla, kokemuksia?

Olen siinä uskossa nyt, että -06 lähtien Grandiksessa on kattoverhoilun alla piuhat valmiina tuolle katto-DVD:lle/viihdekeskukselle. Mutta näköjään on onnistunut vanhempiinkin tuo asennus, ei voi olla mikään älytön homma...
 
Vs: Grandiksen alkup. katto-DVD-viihdekeskus kuulokkeilla, kokemuksia?

Mulla olis tällanen sarja myytävänä tuolla myydään muut-osiossa.. Autossa pitäs olla piuhat valmiina.
 
Vs: Grandiksen alkup. katto-DVD-viihdekeskus kuulokkeilla, kokemuksia?

itellä 05 grandis ja laitoin nyt jvc:n näytön kattoon,ir kuulokkeet toimii tuon kans aika mukavasti tai auton kaiuttimista voi tietysti kans kuulostella.
soittimena pioneerin dvd 7tuuman näytöllä,pystyy ite kuunteleen radiota kun ipanat kattoo nassesetää kuulokkeilla.

matka taittuu maukkaasti!
 
Vs: Grandiksen alkup. katto-DVD-viihdekeskus kuulokkeilla, kokemuksia?

Hieno homma! Miten asennus meni, johdotus jne, puritko koko kattoverhoilun pois? Mistä hommasit tuon näytön kattoon?
 
Vs: Grandiksen alkup. katto-DVD-viihdekeskus kuulokkeilla, kokemuksia?

purkasin apparin puolelta pilarista muovit pois ja kauhukahvan niin sai tilaa sinne sen verran että johot meni maukkaasti ja näkee hyvin ne kiinnitys paikatkin.
näytön mukana tuli pahvisapluuna jolla oli helppo mittoa reikä keskelle kattoa,koko verhoilun purkaminen ois ollu aika savotta,verhoilun alla on alkuperäselle näytölle ruuvinreiätkin valmiina mutta kannattaa tarkistaa että ne ruuvin reiät on keskellä kattoa!

http://www.autoviihde.com/autonaytot/kattonaytot/jvc-kv-mr9010.html
 
Vs: Grandiksen alkup. katto-DVD-viihdekeskus kuulokkeilla, kokemuksia?

Ok, hyvää dataa, kiitos. Mistä otit sähköt näytölle?
 
Vs: Grandiksen alkup. katto-DVD-viihdekeskus kuulokkeilla, kokemuksia?

No niin, tuli ostettua Mitsun orkkis katto-DVD-viihdekeskus, on oikein langattomilla kuulokkeilla varustettu paketti. Nyt se pitäisi vielä saada asennettua ilman sapluunaa, asiallisesti kattoon kiinni - ja sähköt tarttis vetää jostain fiksusta paikasta...
 
Vs: Grandiksen alkup. katto-DVD-viihdekeskus kuulokkeilla, kokemuksia?

Ota apparin puolelta pilarista muovit pois ja kattovalot niin näet sinne missä menee ne palkit mijin näyttö tulee kiinni,mittaamalla keskelle kattoa niiden palkkien väliin tein 10x10cm reijän josta kurkistelin kiinnityspaikkoja.

en tiedä miten siinä näytössä mutta ainakin tuo jvc vaati näytön kehyksen kokoisen reijän kattoverhoiluun.

sähköhommia en jaksanu enään keskellä yötä kovin paljoa mietiskellä vaan vetasin soittimen johoista haarotukset.
 
Vs: Grandiksen alkup. katto-DVD-viihdekeskus kuulokkeilla, kokemuksia?

Morot

Onkos noissa Grandiksen Dvd paketeissa ollut aina langattomat kuulokkeet vai ei mukana?? Tietäis vaan alkaa kyselemään entiseltä omistajalta sellaisia jos ovat tulleet mukana. Kiitokset jo etukäteen vastauksista.
 
Vs: Grandiksen alkup. katto-DVD-viihdekeskus kuulokkeilla, kokemuksia?

Onko sulla tämä ensimmäisen sukupolven malli viihdekeskuksesta (jossa siis 7-tuumainen näyttö, myöhemminhän tuli vielä 8- ja 9-tuumaisetkin mallit). Ainakin tässä 7-tuumaisessa näytti olleen vakiona kuulokkeetkin: http://www.mitsubishi.fi/digital/1035/index/book/grandis-2004-2008.aspx

Ja myös tuossa 8-tuumaisessa, joka mulla on (joka pitäis vielä saada asennutettuakin jossain, ei jaksa itse :)
 
Vs: Grandiksen alkup. katto-DVD-viihdekeskus kuulokkeilla, kokemuksia?

Joo kyllä se tuo 7 tuumainen on ja auton vm on -06. Isompaa näyttöä tekis mieli laittaa kaksin kappalein kyllä tilalle.
 
Takaisin
Ylös Bottom