Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Eikö tuohon Grandikseen pysty renkaan kallistusta säätämään takana koriprikoilla, kuten muihinkin Mitsuihin ???jarnokara sanoiTakanahan renkaan kallistusta ei voi säätää, joten syö sisälaidan huomaamatta.
Olen tainnut nähdä autosi jonkun kerran. Aika keulapainoiselta nyt äkkiseltään näytti.jarnokara sanoiItse vaihdoin taakse takaisin vakiot ja eteen jätin lyhemmät. Auto nyt aika mukavassa asennossa.
Juu kyllähän tuosta tulee äkkiä 3 tunnin projekti, kun kokeilee eripaksuisia prikkoja ja laittaa aina joka kokeilulle nelipyöräsuuntauslaitteet paikalleen. Joten johtuuko se tuosta kun joutuu tekemään töitäkin, niin tuo ei suositeltavuus Jos madallussarjan laittaa, niin on kai tuo prikoilla pyöränkulmien kohdilleen saattaminen kuitenkin suositeltavampaa kuin ajella pyöränkulmat vinksin vonksin. Itse pidän kyllä vielä ei suositeltavampana tuon reilun aurauksen laittoa.leino sanoiKoriprikkojen laitosta ei oikein kukaan osaa sanoa mitään, iso homma kuulema eikä suositeltava(?)
En oo Grandiksen pyörätuentaa koskaan nähnyt, mutta luulishan, että siinäkin joku tukivarsi vaikuttaa pyörän pystykallistumaan ja sen tukivarren pituutta tai kulmaa prikoilla pystyisi jotenkin muuttamaan. Tutulla oli aikoinaan Ascona, jossa oli yhdystukiakseli systeemi siinä takana ja siihen pystyi muuttamaan navan kulmaa kääntämällä eli laitettiin prikkoja pulttien (4kpl) väliin, millä napa oli taka-akselissa kiinni.Jani T sanoiKyllähän niitä takapyöriä pystyy vähän säätämään, mutta hyöty on olematon joten kannattaa nekin säätöön käytettävät rahat säästää rengasrahastoon.
Vastaavaa prikkapeliä millä esim. Gallun pyörät säädetään, ei Grandiksessa voi tehdä ollenkaan