Grandiksen takapuskuri

Pabu

New Member
Liittynyt
13 Huhtikuu 2009
Vaimon kauppareissun saldo: takapuskurissa nyrkin mentävä reikä. Syyllinen onneksi jätti yhteystietonsa ja häneen olenkin ollut jo yhteydessä. Ei vielä osannut sanoa, että pistääkö omiin vakuutuksiinsa vai maksaako rahalla.

Mitsulta puskurin hintaa en edes uskalla mennä kysymään. Varaosahaussa olisi pari puskuria, mutta ne ovat ilman parkkitutkan reikiä. Miten tutkat ovat kiinni puskurissa? Onnistuuko niiden kiinnitys niin, että poraa vain siististi reijät uuteen puskuriin? Onko eri vuosimallien puskureissa mitään eroa? Ulkoisesti näyttävät samanlaisille. Onko puskuri miten vaikeasti kiinni autossa?

Sinällään ihan samahan tuo on minulle, koska halutessani saan kyllä uuden puskurin autoon vastapuolen vakuutuksista. Mielessä kävi vain "pihin miehen idea", että jos ottaisi x-määrän rahaa käteen ja korjaisisi romun itse.
 
Vs: Grandiksen takapuskuri

Sama tilanne näin Grandiksen vasta hankkineena...paska tuuri ja omaa pöljyyttä mukana ja puskurin vaihto edessä. Itse myös himmailin puskuria netistä ja päätin ottaa tutkattoman mallin. Jahka saan paikoileen, niin kertoilen onnistumisesta tutkin asennuksessa. Eihän se voi kummosta olla ;D
 
Vs: Grandiksen takapuskuri

No niin. Puskuri vaihdettu ja oli kyllä aikas helppo tehtävä. Muutama ruuvi ja painonastoja (kannattee ostaa timanttitiskiltä uudet). Puskuriin tutkalle reiäit helposti puuporalla (oli niin pehmeää muovia) ja tutkat helposti kiinni jousikuormitteisilla "sokilla". Ainakin mulla oli puskurin takapuolella merkittynä reikien paikat joten anturit saa oikeille paikoille helposti.. ei paha rasti lainkaan
 
Vs: Grandiksen takapuskuri

Jumjy sanoi
No niin. Puskuri vaihdettu ja oli kyllä aikas helppo tehtävä. Muutama ruuvi ja painonastoja (kannattee ostaa timanttitiskiltä uudet).
Samaa katselin, että ei ole kummoisesti puskuri kiinni.
Paljon kustansi uudet nastat?
 
Takaisin
Ylös Bottom