Grandis ja tarvikevaraosat

Pabu

New Member
Liittynyt
13 Huhtikuu 2009
Olen Grandista käyttänyt tuossa paikallisessa Fixus-putkassa huollossa. Viime huollossa olisi pitänyt vaihtaa raitisilmansuodatin ja bensansuodatin. He eivät kumpaakaan kuitenkaan saaneet ja kuulemma heidän koneen mukaan koko autossa ei edes bensansuodatinta olisi?
Tänään kävin varaamassa uuden huoltoajan määräaikaishuollolle. Samalla sanoin, että josko voisivat vaihtaa laakerit taakse. Taas tietokoneen selausta ja sama vastaus, kuin viimeksi: "ei tukkurilla tämmöseen harvinaisuuteen ole osia". Kehotti hakemaan suoraan Timanttitiskiltä varaosat.

Voiko asia olla todella niin. Onko Grandis kaikinpuolin niin "uniikki" verrattuna muihin Mitsun malleihin, että samat osat eivät käy päinsä?

Diesel Grandikseenhan koneen osia saa taitaa saada helpommin, koska Volkkarin kone ruksuttaa keulilla.
 
Vs: Grandis ja tarvikevaraosat

Itse olen dieselin kanssa törmännyt samaan ilmiöön. Ei tahdo tarvikkeina löytyä muita tosiaan kuin koneen osia. Ei varmaan tarvikevalmistajilla mitään suurta intressiä alkaa takomaan osia kun ei noita kärryjä järin paljon ole liikenteessä.
AD:lta joskus jotain kysyin ja niiden kuvasto osan löysi muttei osaa kuitenkaan mistään saanut. Oiskohan kyseessä ollut käsijarruvaijeri.
Motonetistä olen jarrupalat ja levyt ostanu, taisi olla pajeron osia mutta sopivat kuienki tuohon.
 
Vs: Grandis ja tarvikevaraosat

Laakerit saattaapi löytyä kun on mitat tiedossa, esim. laakerikeskuksesta
 
Vs: Grandis ja tarvikevaraosat

http://www.pkwteile.de/
Tuolta voi jotain löytyä kanssa
 
Takaisin
Ylös Bottom