Grune Holle ongelmissa?

Evox

New Member
Liittynyt
5 Syyskuu 2007
http://www.gopetition.com/petition/41698.html

Ei tosin virallisilla sivuilla mitään mainintaa nopeasti katsottuna...
 
Vs: Grune Holle ongelmissa?

Lueskelin tuota jo yks ilta.

Tuon voi ymmärtää aika monella eri tavalla ?? Onko ongelma siinä ,että radan käyttömaksut nousee , niin kuin muutkin maksut joka vuosi ?

Vai mikä se ongelma on ? Sekö ,että joku sijoitti huvipuistoon rahaa jossa ei sitten käykkään väkeä ?

- No minä kävin tuolla viime keväänä. Vuoristorata oli käyttökiellossa turvallisuus määräysten takia... Sitten löytyi kart-rata , 3 elokuva teatteria. 2 kpl F1 aiheista video peliä.

Aikalailla eritavalla Linnanmäki ja Särkänniemi vetävät väkeä. On Tampere ja Helsinki vähän isompia paikkakuntia kuin esim. tuo Kärpäsenpaskan kokoinen nurburg keskellä metsää... Lähimpään "Kaupunkiin" on matkaa lähes 100 Km.

En tiedä kuka on vedättänyt ja ketä ,mutta eiköhän tuolla vielä ajella melko monta vuotta vielä. En ole huolissani.
 
Vs: Grune Holle ongelmissa?

No mä ymmärsin että radan omistava/pyörittävä firma sijoittanut vähän liikaa tuohon ylimääräiseen toimintaan, mikä ei ole tuonut tarvittavia ja toivottuja euroja.
 
Vs: Grune Holle ongelmissa?

Evox sanoi
No mä ymmärsin että radan omistava/pyörittävä firma sijoittanut vähän liikaa tuohon ylimääräiseen toimintaan, mikä ei ole tuonut tarvittavia ja toivottuja euroja.

Näin minäkin olen asian ymmärtänyt. Sen verran "instituutio" on kuitenkin kyseessä, että aika vaikea nähdä ajohommien loppuvan. Ehkä ne nostaa hintoja, se kun on tähänkin asti ollut niin edullista :)
 
Vs: Grune Holle ongelmissa?

Evox sanoi
No mä ymmärsin että radan omistava/pyörittävä firma sijoittanut vähän liikaa tuohon ylimääräiseen toimintaan, mikä ei ole tuonut tarvittavia ja toivottuja euroja.

Kyllä näinhän olivat tehneet. Ei se ajaminen siellä tule loppumaan ainakaan ennen kuin EU päättää kieltää kaikkien polttomootoreiden käytön kokonaan.
 
Vs: Grune Holle ongelmissa?

nokonzok sanoi
Ehkä ne nostaa hintoja, se kun on tähänkin asti ollut niin edullista :)

Juu halbaa... Aina kun Audi mainoksen kohdalla nostaa jalan kaasulta ja miettii mitä tuli tehtyä niin ajatuksissa alkaa pyöriä teksti : "IDIOOTTI !!" ......10 min aikana lompsasta häipyi n.50 €
 
Vs: Grune Holle ongelmissa?

-JP- sanoi
Kyllä näinhän olivat tehneet. Ei se ajaminen siellä tule loppumaan ainakaan ennen kuin EU päättää kieltää kaikkien polttomootoreiden käytön kokonaan.

Ekana kielletään pelkillä polttomoottoreilla ajaminen, vain hybridillä ajetaan ja lopuksi sähkömoottoreilla.

Onkohan tuolta löytynyt myös liitooravien paskaa?
 
Vs: Grune Holle ongelmissa?

Evox sanoi
Onkohan tuolta löytynyt myös liitooravien p*skaa?

Veikkaan ,että paikallinen metsänhoitoyhdistys pitää kyllä huolen ,ettei alueelta löyty liito oravia eikä muitakaan uhanalaisia lajikkeita tahi elukoita. :)
 
Takaisin
Ylös Bottom