GTI etupuskuri + kirkkaat vilkut?

Peke

Porsche 911 Turbo, Citroen Xsara VTS, EX Evo 9
Liittynyt
14 Joulukuu 2003
Sijainti
Pääkaupunkiseutu
Eli mistä sais helpoiten GTI-Colt / Lancer etupuskurin?Auto -91 Colt.Ja sit missä myyvät Colttiin kirkkaita etu-ja sivuvilkkuja? ::)
 
Minä ostin just kirkkaat japsimallin etuvilkut Lanceriin Osatokiosta Helsingistä...hinta oli 40€/pari
 
mielipiteenä. että keksikää jotain omaperäisempää etupuskuriksi tota GTI etupuskurii alkaa olla jo joka autossa. esm.primera/almera GT 91-96 tai seat toleron puskurin alaosa en tosin muista vm:lia.
 
jamail sanoi
mielipiteenä. että keksikää jotain omaperäisempää etupuskuriksi tota GTI etupuskurii alkaa olla jo joka autossa. esm.primera/almera GT 91-96 tai seat toleron puskurin alaosa en tosin muista vm:lia.
Riippuu ihan siitä että minkälaista tuuninkii harrastaa.... itse olen linjalla "lievä tuning/parannettu factory-look" ja jos multa kysyt niin GTI-puskuri istuu kuin nyrkki silmään ;D

Primera eGT-puskuri istuu myös hyvin, mutta ilmanottoaukot ovat liian pienet, kun on tottunut GTI-puskurin isoihiin aukkoihiin ;D

Tietysti saa siitäkin maukkaan näköisen jos vähän suurentaa sitä isoo ilmanottoaukkoo ja pamauttaa Primeran sumarit siihen ;D
 
Joo,no mulla ei oo tarkotus tehdä tosta mitsusta tuuninkiautoa,toi on kakkosauto.Mutta vähän sitä pitäs muokata,toi tava puskuri ku on niin tökerö.Jostain se GTI puskin pitäis saada. ::)
 
joo vakiopuskuri ei oo paljon mitään... soittele vaikka varaosatalo japan oy:n (espoo)sieltä minä puskurini ostin. jos sieltä vaan saa enää. 8)
 
Juu,pitää kysellä.Paljonko muuten makso GTI puskin?Kirkkaat vilkut tilattu,40€,kiitoksia Kassu. ;)
 
Peke sanoi
Hittolainen,nyt sanovat hinnaks 400€.Eikä saa ku uusia.Ton 200€ vois helposti maksaakin. :p
Itse maksoin omastani 140 € ja siihen hintaan sain vielä mukaan jonkunlaisen spoilerin jonka sit möin pois ;D

Tietysti käytetty on aina käytetty, ja se omani oli vähän murtunut parissa kohtaa... mutta sainpa siitä pienellä määrällä kuitua takaisin muotoonsa ;D

Ei muuta kuin ilmoitus Keltaiseen Pörssiin vaan 8)
 
tjoo.. kyllä tuo primeran etupuskuri sopii ihan hyvin.. jos joku haluu tutkia kyseistä projektia niin tuolta löytyy kuvia:
http://koti.mbnet.fi/hillside
 
hillside sanoi
tjoo.. kyllä tuo primeran etupuskuri sopii ihan hyvin.. jos joku haluu tutkia kyseistä projektia niin tuolta löytyy kuvia:
http://koti.mbnet.fi/hillside
Ihan hyvännäköinen Lanccu mutta jos vielä maalaisit listat ja peilit korinväriin ja vielä vaikka sellaset alkuperäis helmat hommaisit, ni paranis entisestään???
 
Kyllä se Colt GTI puskuri olla pitää, se auto näyttää niin ilkeältä kun se on kiinni ;D Primera-puskuri näyttää liian kiltiltä ;D Sit kun on noi japsimallin kulmaparkit / vilkut, ja ajaa vain parkit päällä nii hyvältä näyttää 8)

Varsinkin kun oon vähän muokannu sitä puskuria, leikannu pois sen muovisen kielekkeen mihin rekkari normaalisti tulisi, ja sit oon vielä tasoittanu ton listan veke siitä, ja kuiduttanut kiinni lampunpesimien paikat ;D

Pitää laittaa kuvia tässä jossain vaiheessa. Tavoitteena olis saada auto maalautettua heti kuin lumi vaan sulaa ja budjetti antaa myötä ;D Antaakohan automaalaamot varusmiesalennusta ;D
 
ANDi sanoi
Kyllä se Colt GTI puskuri olla pitää, se auto näyttää niin ilkeältä kun se on kiinni ;D Primera-puskuri näyttää liian kiltiltä ;D

Ilkeältä ja ilkeältä... ;D unohdit myös mainita että näyttää samalta kuin kaikki muutkin GTit (aito tai lookalike) ;) ;D

Persoonallisuus on tyylikästä ;) ;)

Eikä tää tarkoita että GTin ulkonäössä ois mitään vikaa, eli ei herneitä nenään... ;D ;D ;D ;D
 
Kirkkaat vilkut ostettu ja tänään tilasin GTI puskurinkin.Löyty vielä sopivan värinenkin.Millanen on muuten GTI Lancerin ratti?Tilasin samalla nimittäin sellasenkin.
 
Jani T sanoi
Ilkeältä ja ilkeältä... ;D unohdit myös mainita että näyttää samalta kuin kaikki muutkin GTit (aito tai lookalike) ;) ;D

Näinhän se on ;D Mutta täällä Porvoossa ei oo paljon Mitsuja, eniten itseasiassa C60-Lankkuja, Coltteja n. puoli tusinaa, joista kaks on laitettuja ;D

Ja mulla on se ainoa GTI-look Colt tässä kaupungissa ;D

Se toinen tuunattu Coltti on 1.3 EXE -92, punainen, ja ei oo muuta tuuninkii kuin jumahelvetin ISO ja PIIIITKÄ takasiipi, joka on kyllä ihan hyvin rakennettu, mutta ei oikein sovi autoon kun ei oo mitään muita levikkeitä, puskureita jne. Ai nii.... kesällä sen alla pyörii 15" TSW Venom-vanteet, ja joku Camaron takapönttökin siihen oli hitsattu ;D Mutta sitä Colttia ei oo näkyny pariin kuukauteen, ehkä se jätkä rakentelee sitä :p

Se jätkä on joku 30-vuotias tyyppi, kuulemma joku roudari, henkilökohtaisesti en tunne ;D Seuraavan kerran kun näen sen jätkän niin pitää sanoo sille että tulis mukaan tänne Mitsuklubiin ;D ;D ;D
 
Se jätkä on joku 30-vuotias tyyppi,


Tarkottaaks toi et ku mä oon jo 36 ni mun pitäs ajella jollain pappamallilla 13" peltivantein? :eek:

Kyllä se rakentelu kiinnostaa ikään katsomatta ja nyt pitää tehä sitä mistä ei nuorena edes puhuttu saatika sit et olis ollu niin paljo pätäkkää pistää kii.Tosin ei nytkään rehvastella.Ostin vm 90 1,5clx coltin ja maksoin siitä hurjat 400 egee plus vähän osia ja kats niin hinnaks muodostui.Nyt sit pitäis vähän rakennella.
Suurin investointi oli ulkoasuun nuo vilkut 40 eur,etupuskuri 30 taka 30 ja löytyi vielä lippa takalasin päälle ja maksoi saman 30.Vilkkuja lukuunottamatta  mikään osa ei mee heittämällä kiinni vaan sehän onkin koko homman suola tai sokeri.Saa sellaisen kuin haluaa ja ei tuu noita replikoita(gti)niin paljon vastaan.GTI sinällään on asiallisen näköinen peli ja niille jotka vastaavan näköisen haluaa niin se suotakoon.

Rakentamisen ei tarvitse olla kallista vaan eihän kaikilla tietysti ole kavereita joiden kautta noita eri merkkien puskureita ja helmoja saa halvalla.Purkaamot ei anna gti coltin puskurista alennusta vaikka sanot sen menevän hondaan tai päinvastoin.

No mulla onneks on ja olen saanut haluamani edullisesti
ja on lähipiirissä muitakin tuunaajia niin ei tarvi yksin visioida.
;)
 
Takaisin
Ylös Bottom