GTi:hin lisää voimaa !!!

M

markoland

Guest
Eli homman nimi on tää. Mulla on -88 E33 johon on vaihdettu -92 GTi:n tekniikka. Siinä ei oo kattii, eikä sitä tarttekaan. Nyt olis tarkoituksena saada lisää voimaa pellin alle, eli onko kenelläkään tietoa mistä sais: virinokkia, peltisarjaa, putkistoo jne. Tai onko muita hyviä ehdotuksia viritykseen ? Turboa ei muuten siihen saa olen meinaan kysynyt.. :'(
 
http://www.mitsubishiclubfinland.net/keskustelu/index.php?board=11;action=display;threadid=1647

Siinä tarinaa vapaastihengittävän DOHC koneen virittämisestä. Eri sarjan kone, mutta pääpiirteittäin sama pätee kyllä G6 DOHC koneeseen.

Vapaastihengittävä Eclipse käyttää samaa tekniikkaa, eli jotain infoa voi löytyä netistä "n/t dsm"

turbonkin kyllä saa, mutta ei helposti.... eikä halvalla...

Vapaastihengittävän osien saanti on Suomessa aika nihkeää, säädettävät nokka pyörät taitaa olla ainoa osa jonka ssa suoraan hyllystä, kaiken muun joutuu teettämään/ tekemään itse.
 
Laita turbo vaan ;D Joudut tietty poistaa sitä aina katsastukseen.... ja jos ne kurkkii pellin alle joudut selittämään miksi imusarjassa ja pakosarjassa on vähän ekstraa ;D ;D ;D Tietty tyyliin "emmä mitään noista tiiä, ne oli valmiina kun ostin auton" ;D ;D ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom