Ei ole vielä paikasta toiseen siirtymistä kertaakaan haitannut, mutta kysytään silti.
E39 Galant 5-6 tunnin jäähtymisen jälkeen käynnistettäessä n. joka toinen kerta käy muutaman sekunnin todella ontuen, joskus jopa sammuu. Uudella startilla käynnistyy sitten jo heti välittömästi ja käy heti kaikilla.
Yhden nostajan naputus kuuluu melkein joka kylmäkäynnistyksellä sen pari sekuntia. Lämpimänäkin korvat tarkkana kuunnellessa kolmospytyn imupuolelta kuuluu pieni naputus. (nostaja vai suutin?)
Ecu on huollettu.
Päästömittaus just otettu, hc-arvot 10 ja 12. Tyhjäkäynti täysin tasainen.
Ehdotuksia viasta?
Edit: Vuotava syyläri sekoitti kaasuläppäkotelossa olevan lisäilmaventtiilin toiminnan. Samasta viasta johtui myös kuumana laihalla käyminen
E39 Galant 5-6 tunnin jäähtymisen jälkeen käynnistettäessä n. joka toinen kerta käy muutaman sekunnin todella ontuen, joskus jopa sammuu. Uudella startilla käynnistyy sitten jo heti välittömästi ja käy heti kaikilla.
Yhden nostajan naputus kuuluu melkein joka kylmäkäynnistyksellä sen pari sekuntia. Lämpimänäkin korvat tarkkana kuunnellessa kolmospytyn imupuolelta kuuluu pieni naputus. (nostaja vai suutin?)
Ecu on huollettu.
Päästömittaus just otettu, hc-arvot 10 ja 12. Tyhjäkäynti täysin tasainen.
Ehdotuksia viasta?
Edit: Vuotava syyläri sekoitti kaasuläppäkotelossa olevan lisäilmaventtiilin toiminnan. Samasta viasta johtui myös kuumana laihalla käyminen