Gto lohkolämmittimen asennus

Jandez

Member
Liittynyt
25 Marraskuu 2010
Onko kyseinen homma vaikea tehdä itse ? vai kannataisiko ennemmin laittaa säteilylämmitin joka olisi ainakin helppo asentaa ? Lohkolämmitin maksaisi tähän 90 € kun oon nyt tiedustellu hintoja mutta tuo asennus on jäänyt mietityttämään että kannataako itse tehdä vaiko ei :-\ Käsittääkseni autosta pitää laskee jäähdytysnesteet ulos ja sitten pakkastulppa irti sieltä etummaisen turbon läheltä ja lämmitintä sinne paikalleen :p ei sinänsä kuulosta pahalle mutta voiko hommassa tehdä tuhoja jos ei tiedä mitä tekee ;D siitä löyty ainakin jostain jotain mainintaa että ois aika tarkka se miten syvälle se lämmitin menee ja voi rikkoo jotain jos laittaa väärin ???. Onko kellään omakohtaisia kokemuksia asennuksesta ?
 
Vs: Gto lohkolämmittimen asennus

On tehtävissä ilman aikaisempaa kokemusta, olen elävä todiste tästä.

Juurikin kuvailemallasi tavalla se menee. Jonkin verran ahdas paikka, mutta ihan tehtävissä.

Jäsenyydellä aukeaisi mm. oma projektipäiväkirjani, jossa tarinaa myös lohkolämmittimen asentamisesta parin kuvan kera.
 
Vs: Gto lohkolämmittimen asennus

Ja jos vieläki jännittää niin voi myös letkulämmittimen
Laittaa alavesiletkuun.. Toimii yhtä hyvin asennus aika alle 1h
 
Vs: Gto lohkolämmittimen asennus

Lohkolämmitintä asentaessa ei ainakaan kannata vasaroida sitä tulppaa lohkon sisään. Ei minulla muuta. ::) ;D
 
Vs: Gto lohkolämmittimen asennus

Suosittelisin kans letkulämppäriä. Itelle laitoin jokunen vuosi sitten tuon lohkolämppärin, asennus nyt ei ole mitenkään vaikeeta tai mitään, mutta niin läheltä pakosarjaa tuo johto tulee menemään että helposti se sulaa. Ja jos pakosarjan turbon välinen tiiviste vuotaa yhtään on johto mennyttä.
 
Takaisin
Ylös Bottom