Morjens,
Kaveri kävi tsekkaaamassa mitsu gto gen2 turbon 6-lovisella lootalla. Muuten vaikutti hyvältä mutta 1-2 ja 2-3 vaihdoissa rusahtaa loota ja pakki takeltelee. Myyjä sanoi että johtuisi että auto on seissut pitkään, kuulemma ei ole ennen ollut moista vikaa. Olen lukenut tästä nyt jenkkifoorumilta / uk foorumilta mutta muutama kyssäri...
Kyssärit:
-Jos pää / työsylinteri / kytkin lopussa, voisiko johtua siitä vai pitäskö vaikuttaa kaikille vaihteille?
-Jos synkrot menee uusiksi, onko suomessa ketään / jotain korjaamoa / jne joka tekis rebuildeja tuohon lootaan? Voi olla mitsulla kallista puuhaa... ainakin jenkkien mukaan laatikko on "un-rebuildable" ja jos hintapolitiikka on linjassa esim supran 6spd getragin kanssa, laatikko maksaa saman verran kuin ko. auto ;D
Kaveri kävi tsekkaaamassa mitsu gto gen2 turbon 6-lovisella lootalla. Muuten vaikutti hyvältä mutta 1-2 ja 2-3 vaihdoissa rusahtaa loota ja pakki takeltelee. Myyjä sanoi että johtuisi että auto on seissut pitkään, kuulemma ei ole ennen ollut moista vikaa. Olen lukenut tästä nyt jenkkifoorumilta / uk foorumilta mutta muutama kyssäri...
Kyssärit:
-Jos pää / työsylinteri / kytkin lopussa, voisiko johtua siitä vai pitäskö vaikuttaa kaikille vaihteille?
-Jos synkrot menee uusiksi, onko suomessa ketään / jotain korjaamoa / jne joka tekis rebuildeja tuohon lootaan? Voi olla mitsulla kallista puuhaa... ainakin jenkkien mukaan laatikko on "un-rebuildable" ja jos hintapolitiikka on linjassa esim supran 6spd getragin kanssa, laatikko maksaa saman verran kuin ko. auto ;D