Ongelmana seuraava:
Nyt kun vähän lämpeni, olen ajellut GTO:lla töihin, kuitenkin paljastui mielenkiintoinen "vika"/ominaisuus (?).
Jos esim -5 pakkasella auto ei ole tolpan päässä kiinni, lähtee ns palmun alta. Jos kuitenkin samalla -5 asteen pakkasella pari tuntia lämmittimessä, vaatii aika pitkän sahauksen että lähtee käyntiin :
:
Luuleekohan tuo ecu että auto on lämmin ja menee jollekkin kuumakäynnistysmoodiin ???
Edit: Ja itse asiassa, mitä anturien tietoja luetaan käynnistyksessä joka tähän voisi vaikuttaa? Nesteen lämpötila / imuilman lämpö?
Nyt kun vähän lämpeni, olen ajellut GTO:lla töihin, kuitenkin paljastui mielenkiintoinen "vika"/ominaisuus (?).
Jos esim -5 pakkasella auto ei ole tolpan päässä kiinni, lähtee ns palmun alta. Jos kuitenkin samalla -5 asteen pakkasella pari tuntia lämmittimessä, vaatii aika pitkän sahauksen että lähtee käyntiin :


Luuleekohan tuo ecu että auto on lämmin ja menee jollekkin kuumakäynnistysmoodiin ???
Edit: Ja itse asiassa, mitä anturien tietoja luetaan käynnistyksessä joka tähän voisi vaikuttaa? Nesteen lämpötila / imuilman lämpö?