Hankkimassa evo8:a

rs2002

www.evokki.fi
Liittynyt
27 Maaliskuu 2007
Tollasta evo8:a harkinnut hankkia ja muutamia kysymyksiä olis kokeneille?
-Onko millaset takatilat? Mahtuuko mukulat takaosastolle ;)
-Tyyppivikoja mitä katsoa ostohetkellä
-Sekä auton suorituskyky kiinnostaa myös.
-Paljonkos suunnilleen verot jos uittaa, mutta onhan noita kyllä suomessakin jo myynnissä useita.
Kiitokset jo etukäteen avusta! :peukku
 
Vs: Hankkimassa evo8:a

rs2002 sanoi
Tollasta evo8:a harkinnut hankkia ja muutamia kysymyksiä olis kokeneille?
-Onko millaset takatilat? Mahtuuko mukulat takaosastolle ;)
-Tyyppivikoja mitä katsoa ostohetkellä
-Sekä auton suorituskyky kiinnostaa myös.
-Paljonkos suunnilleen verot jos uittaa, mutta onhan noita kyllä suomessakin jo myynnissä useita.
Kiitokset jo etukäteen avusta! :peukku

Hyvää kiesiä oot harkinnu :peukku Takatilat on kyllä ihan hyvät.Etupenkeis on lapsille jo potkusuojamuovitki valmiina takapuolella ;D tyyppivikoja en ainakaa omassa ole huomannu! kulkee niin pe*keleesti....mitä oon seurannu joitain juttuja niin ei kuulemma kannata uittaa...ja tosissaa noita on suomessakin tarjolla sen verranhyvin et tuskin pääsee tilille jos uittaa.
 
Vs: Hankkimassa evo8:a

Takatiloista sen verran että kersat menee hyvin taakse turvaistuimenkin kanssa. Turvaistuin mahtui taakse myös selkä menosuuntaan käännettynä ja itselleni (oma pituus n.183cm) jäi vallan mainiosti vielä tilaa. Takapenkillä on tilaa siinä missä muissakin perheautoissa, jos ei jopa aavistuksen väljempääkin. Takakonttiin ainakin meillä menee helposti rattaat ja pari laukkuakin vaikka takapoikkituki hiukan tilan käyttöä siellä rajoittaakin.
 
Vs: Hankkimassa evo8:a

Kiitokset vastauksista! Mites muuten tehojen suhteen oletteko penkittäny vakio vehkeitä. Miten tehtaan lupaamat arvot pitää kutinsa. Kuullut juttua, että olis mitattu vakio vehkeistäkin n.300hp tehoja?
 
Vs: Hankkimassa evo8:a

rs2002 sanoi
Kiitokset vastauksista! Mites muuten tehojen suhteen oletteko penkittäny vakio vehkeitä. Miten tehtaan lupaamat arvot pitää kutinsa. Kuullut juttua, että olis mitattu vakio vehkeistäkin n.300hp tehoja?

Mitattu on, mutta... Itse kuulun ns. skeptiseen koulukuntaan ja pistän nuo väitteet valtaosin dynovirheen piikkiin. Toiset ovat sitten toista mieltä. Faktaa on se, että dynoissa on eroja. Mikä sitten näyttää enemmän kuin oikein kuin joku toinen on taas asia erikseen. Japanin autoista mitataan useammin hieman korkeampia arvoja, mutta euromalleissa on extra katalysaattori, joten arvot ovat vastaavasti pienemmät.

Itse luotan aika täysin ST-Motorsiin, vakio kasista 268 hv ja vakio kutosesta 282. Osuu aika lähelle tehtaan arvoja, eli ei ainakaan näytä liikaa. Jonkun pitäisi käydä samalla autolla muutamassa dynossa...
 
Vs: Hankkimassa evo8:a

Terve. Onko kukaan käynyt katsomassa tätä? Missä kunnossa ja kannattaako kiertää kaukaa? :) http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/2857038
 
Vs: Hankkimassa evo8:a

Jallu sanoi
Terve. Onko kukaan käynyt katsomassa tätä? Missä kunnossa ja kannattaako kiertää kaukaa? :) http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/2857038

Noh nytte on sekin päivä nähty että tollakin kukkulalla myödään tuoreita evoja :D :eek:fftopic
 
Vs: Hankkimassa evo8:a

Jallu sanoi
Terve. Onko kukaan käynyt katsomassa tätä? Missä kunnossa ja kannattaako kiertää kaukaa? :) http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/2857038

Tuosta yksilöstä en sen enempää tiedä, ihan siistiltä äkkiseltään vaikuttaa. Hinta on kova.

Ilmoituksen tekijä on ainakin todellisessa syväjäässä:

ACD-nappi ei valitse jakosuhdetta
Enkelin vanteet. Jos Enkeit kuitenkin.
Prodrive spoileri, missä? Muutenkin taitaa Prodrive olla kuumempi juttu Subaruiden parissa.
Autossa ei ole ajonvakautusjärjestelmää
 
Vs: Hankkimassa evo8:a

Tossa on ihan jonkun muun maan kilvet kuin suomalaiset ja myydään kuitenkin verotettuun hintaan? Ota tuosta sitten selvää.

Vai onko sittenkään, muuten täsmäisi vientirekisterikilveksi mutta AKE:n sivun mukaan noissa on yksi kirjain ja enintään neljä numeroa, tuossa on kaksi kirjainta ja neljä numeroa. Saattaapi kuitenkin sitten olla suomikilpi, eri juttu vaan sitten miksi tossa on tollanen kilpi.
 
Vs: Hankkimassa evo8:a

madu sanoi
Tossa on ihan jonkun muun maan kilvet kuin suomalaiset ja myydään kuitenkin verotettuun hintaan? Ota tuosta sitten selvää.

Vai onko sittenkään, muuten täsmäisi vientirekisterikilveksi mutta AKE:n sivun mukaan noissa on yksi kirjain ja enintään neljä numeroa, tuossa on kaksi kirjainta ja neljä numeroa. Saattaapi kuitenkin sitten olla suomikilpi, eri juttu vaan sitten miksi tossa on tollanen kilpi.

Pikkasen näyttää venäjän kilviltä. ::)
 
Vs: Hankkimassa evo8:a

Juu se on ostettu jostain "balttian" maasta mitsun maahantuoja liikkeestä. Ei haittaa että on tuonti auto, kunhan olisi kohtuu kuntoinen. Ja hinta on kova, mutta odotan että hyvittäisi vanhasta sen mukaisesti.. :D Ja noille enkeli ja prodrive jutuille en laske hirveesti .. :) hehe.
eli kannattaako pysyä "balttialaisista" erossa?
 
Vs: Hankkimassa evo8:a

Jallu sanoi
Terve. Onko kukaan käynyt katsomassa tätä? Missä kunnossa ja kannattaako kiertää kaukaa? :) http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/2857038

Hehe,on taidettu just ruiskia vähän vettä päälle kun pinta on noin saakelin kirjava. Markkinoivia kuvia. ::) Sorry ot.
 
Vs: Hankkimassa evo8:a

Hinta tuossa autossa autossa on kyllä aivan yläkanttiin. Mobile.de:ssä on kymmenkunta kasia alle 20000:lla myynnissä ja niiden hinnat lähtevät n. 14000-15000 luokasta, kun muutama alihintainen pudotetaan laskuista pois. Siihen päälle veroja muistaakseni n. 7500 ja ollaan reilusti alle tuon hinnan.

Halvimmat ysit lähtevät vajaasta 22000 eurosta mobilessa eli siitäkin voi päätellä jotain tuosta nettiauton hintapyynnöstä
 
Vs: Hankkimassa evo8:a

Ok, hyvä tietää. Katsotaan mitä tarjoavat omasta vaihturista. Oma oli melkein samoissa hinnoissa mobilessa viimeksi katsottuna..
 
Vs: Hankkimassa evo8:a

kaveri kävi koeajamassa tota itse istuin kyydissä... karmeeta oli :'(
tuntu että jossai oli jotain vikaa koska poljettaessa ku ahdin lähti mukaan tuli aina semmone sekunnin parin jäätyminen enne ku tapahtuu oikeesti mitään :nykii

toinen takakulma ainaki kolhittu johonki, maalipinnasta muutenki sanomista, vanteet iha hirveässä kunnossa, sisustassa näkyviä naarmuja.
väittivät että vakio kuntoinen koneeltaan avasin konepellin nii heti iskee silmään kiinakopio pakosarja ja halpis vvsuodatin :D (pakosarja näytti siltä että se halkee tai ruostuu puhki kohta :))
 
Vs: Hankkimassa evo8:a

balttia...itse vaan kiertäisin kaukaa ne pirssit siel nähneenä... ja puolet on nuottipelejä melkee noista valitettavasti
 
Vs: Hankkimassa evo8:a

mä voisin jollain tonnilla parilla hommata katolleen käänetyn tollasen jos jollain on myynissä ;D
 
Vs: Hankkimassa evo8:a

Voin kertoa että en tuo balttiasta enää yhtään autoa kun pari nyt oon sieltä tuonu.
Sinne tulee päivittäin rekkalasteittain mällättyjä autoja jotka korjataan halvalla ajokuntoon ja laitetaan myyntiin.
Se on sitten eri asia et jos ostaa sieltä mällättynä ja korjaa suomessa tai korjauttaa siellä siten että tietää miten se tehdään. Varsinkin tollasta vähän erikoisempaa autoa hankkiessa kannattaa kiertää balttia kaukaa vaikka tuolta lännen puolelta mielummin. :)
 
Vs: Hankkimassa evo8:a

t.e.m.e sanoi
Voin kertoa että en tuo balttiasta enää yhtään autoa kun pari nyt oon sieltä tuonu.
Sinne tulee päivittäin rekkalasteittain mällättyjä autoja jotka korjataan halvalla ajokuntoon ja laitetaan myyntiin.
Se on sitten eri asia et jos ostaa sieltä mällättynä ja korjaa suomessa tai korjauttaa siellä siten että tietää miten se tehdään. Varsinkin tollasta vähän erikoisempaa autoa hankkiessa kannattaa kiertää balttia kaukaa vaikka tuolta lännen puolelta mielummin. :)

saako sieltä edullisesti mällätyn? vai maksaako nekin hunajaa?
 
Vs: Hankkimassa evo8:a

Hep,

Otsikkoon osuu sen verran nämä kysymykset, että evo8 hankinta olis mielessä 8)

Pikaisella haulla en ainakaan löytänyt keskustelua aiheesta..

Elikkä onko nämä "suomi"-evo8sit 260heppaisia ja 5-lovisella laatikolla vai 280heppaisia ja 6-lovisilla?
Nettiautoa kun on selannut niin molempia teho lukemia olen nähnyt käytettävän... Tuolla lontoon kielisessä mlr evojen osto-oppaassa sanottiin, että tätä 260 mallia on paljon myyty euroopassa, kun se täyttää paremmin joitain stantardeja...että kumpaa nämä suomalaiset ovat? ja onko loppujen lopuksi miten suurta merkitystä edes että kumpaa mallia on?
 
Vs: Hankkimassa evo8:a

evo8 260 5-lovinen.evo9 280 6-lovinen.en ole ite edes kuullut että kasia olisi tehty 280 ja 6-lovisella laatikolla.
 
Vs: Hankkimassa evo8:a

uusis sanoi
evo8 260 5-lovinen.evo9 280 6-lovinen.en ole ite edes kuullut että kasia olisi tehty 280 ja 6-lovisella laatikolla.

JDM kasi on 280 hp ja 6-lovisella laatikolla. Euromalli on 265 hp ja 5-vaihdetta. Briteissä tämä ns. normi tyyppihyväksytty laite tunnetaan Evo 8 260 mallina, kaikki muut on JDM-pohjaisia laitteita, vaikka suurin osa onkin tuotu virallisia kanavia pitkin. Toisin sanoen viimeinen virhe on ostaa Briteistä se RHD 260-malli.
 
Vs: Hankkimassa evo8:a

nokonzok sanoi
JDM kasi on 280 hp ja 6-lovisella laatikolla. Euromalli on 265 hp ja 5-vaihdetta. Briteissä tämä ns. normi tyyppihyväksytty laite tunnetaan Evo 8 260 mallina, kaikki muut on JDM-pohjaisia laitteita, vaikka suurin osa onkin tuotu virallisia kanavia pitkin. Toisin sanoen viimeinen virhe on ostaa Briteistä se RHD 260-malli.

Aivan juu, tämä selvä kuin tilhi pakkasaamuna, kiitoksia :)

Ei käyny onneks ees tuo viimenen virhe mielessä, ihan euromallin evo on hakusessa...1 rhd nissani riittänee tähän talouteen ;D
 
Vs: Hankkimassa evo8:a

onko tossa japanin kasissa sitten sama laatikko kun euro ysissä?
 
Vs: Hankkimassa evo8:a

uusis sanoi
onko tossa japanin kasissa sitten sama laatikko kun euro ysissä?

MR ja GSR mallit siis 6MT ja RS 5 MT , E8 laatikot. Eli tuo 6MT on sama.


EDIT: Mikko mölisee...
 
Vs: Hankkimassa evo8:a

-JP- sanoi
Ei kun se o 5MT ja sulla 6MT , MR mallit siis 6MT ja muut 5 MT , E8 laatikot. Eli tuo 6MT on sama.

Mitä sä sekoilet! JDM E8 = 6MT, EU-Spec E8 = 5MT. Kuuslovinen loota on sama kaikissa aplikaatioissa.
 
Takaisin
Ylös Bottom