J
jaskajokunen
Guest
Kansi rempattu Pajero sylki/keitteli vedet pihalle torstaina veden lisäyksen jälkeen ajelin omaan pihaan ja perjantaina "pärnäsen korjaamolle" Diagnoosi : Termostaatti jumissa, hain uuden ja olihan se termostaatti ihan jupatissa , ei liikkunut sielu minnekkään, no ne hyväkkäät halkaisi sen termostaatin kannen
Sit tutulta hemmolta uusi kansi hakuseen noin 50km päästä. No uudella kotelolla termostaatti ( se uusi ) kiinni ja vesien lisäys , kone käyntiin ja pikkuhiljaa täyttelin piripintaan ja kupliminen tuntui lieventyvän Huokaisin helpotuksesta kun heppu meinas, että kyllä se kansipahvi taisi säilyä ! Mutta tänään kun piti muuttokuormaa lähteä hakemaan, ajelin pari kilsaa eli koneen lämpimäksi ( lämmöt keskialueella ) ja pysähdyin tiensivuun , konepelti auki ja paisuntasäiliössä pulisi :'( myös ylävesiletku oli kivi kovana eli kansipahvihan se kait sitten paloi ?
se toinen : Yksi pahvipää lähti edestäni ohittamaan , vaikka mä olin jo ohittamassa, peräkärry sierran etulokarin kylkeen ja Svt:n hemmo arvio 660euroa, ilmoitin tyypille summan ja kysyin mitä tehdään niin tää vastaa ettei hän peräänajajalle maksele mitään
No mä meen käymään poliisin pakeilla ja katotaan sit kuinka käy !
Vahinkotarkastaja ihmetteli myös moista väitettä perään ajamisesta , kun mulla on sierran kylki naarmulla , olis tullu isompikin lommo jos en olis saanut jarrutettua alta pois !

se toinen : Yksi pahvipää lähti edestäni ohittamaan , vaikka mä olin jo ohittamassa, peräkärry sierran etulokarin kylkeen ja Svt:n hemmo arvio 660euroa, ilmoitin tyypille summan ja kysyin mitä tehdään niin tää vastaa ettei hän peräänajajalle maksele mitään

Vahinkotarkastaja ihmetteli myös moista väitettä perään ajamisesta , kun mulla on sierran kylki naarmulla , olis tullu isompikin lommo jos en olis saanut jarrutettua alta pois !