ilman cd/dvd koneistoa olevat soittimet?

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
miettinyt että onkos olemassa ilman cd-dvd koneistoja olevia soittimia?
esim. mun käytössä riitäisi hyvin soitin
jossa olisi USB/ipod ohjaus ja radio, ja line in optisena tai rca:lla

ja ominaisuudet muuten perus soittimen (jonkinlainen taajuuskorjain sub out,line out)

eli onkos tälläisiä olemassa?
uskoakseni alpinella oli joku?
 
Vs: ilman cd/dvd koneistoa olevat soittimet?

Alpinella noita on. Itsellä on jo vanha malli mutta tyytyväinen olen kaikinpuolin soittimeen ollut.

http://www.alpine-europe.com/finland/products/digital-media-receiver.html
 
Vs: ilman cd/dvd koneistoa olevat soittimet?

mulla on varmaan soittimen vaihto edessä jossain välissä...
tässä ruokatunnilla purkasin tuota "AlpinA b10" (halppis kiina ilmiö dvd/dvix/usb)

soitinta kun ei suostunu ottamaan levyä sisälle ja jumitti aamulla töihin tullessa pari kertaa.
soittimen sisällä oli hämähäkin pesä ;D
usb tikkua ja radioa kun on tullu kuuneltua ;D
 
Vs: ilman cd/dvd koneistoa olevat soittimet?

mulla on tollanen audiovoxin soitin missä ei oo cd-levypaikkaa... usbi, muistikortti, 3rca ja aux piuhat takana

hintakaa ei ollu ku 110e
 
Vs: ilman cd/dvd koneistoa olevat soittimet?

Alpinea suosittelen myös. Itsellä nyt ollu olisko n. vuoden käytössä malli jossa ei cd-koneistoa. Johdot mp3soittimille(yleis usb tikuille ja muille kun applen soittimille)/ipodille lähtee takaa jolloin saa vedettyä kätevästi sisäkautta esim keskilokeroon tai mihin haluaa eikä soitin jää mihinkään mistä lentelee lattialle, ja ipodin ohjaus onnistuu soittimesta käsin ilman podin räpläilyä.
 
Vs: ilman cd/dvd koneistoa olevat soittimet?

vakavaan harkintaa menee tuo alpinen soitin, alta 250e toi tft(2"?) näytöllä oleva malli :peukku
 
Vs: ilman cd/dvd koneistoa olevat soittimet?

Itsellä Pajerossa tuo Alpinen hinnat alkaen malli. Ihan tyytyväinen olen ollut. Ainoa moite on äänenvoimakkuuden säätö, joka ainakin omaan toimii hieman liian suurilla portailla. Muuten ei moittimista.
 
Takaisin
Ylös Bottom