Oireet alkavat orastavasti viittaamaan siihen suuntaan, Pajerossani turbon tunnit alkavat olla täynnä. Uusi turbo ei aivan mahdottomia maksa, mutta tuli mieleen sellainen ajatus, että jos sitä samalla hieman kasvattaisi sitä puhaltimen kokoa. Mihinkää isompiin remontteihin eri ole tarkoitus ryhtyä, joten mielessä pyörii lähinnä seuraavat kysymykset:
- Löytyy esim. Canterista hieman isompaa turboa, joka olisi lähes bolt on? Pienet modit on ok, mutta esim. pakosarjaa ei ole tarkoitus vaihtaa.
- Polttoaineensyöttö, riittääkö vakiohilppeet?
- Sisuskalujen kestävyys, onko turvamarginaalia?
- Mitä sanoo kytkin lisätehoista / väännöistä?
Mitään monsteria ei ole tarkoitus tehdä, mutta piristys se on pienikin piristys. Kuuntelen mielellenä näkemyksiä aiheesta. Oikeastaan melkein mieluiten kuulisin kommentin "unohda koko juttu", mutta kysellään nyt kuitenkin
Auto on 1999 mallinen SWB Pajero 2.8 TD koneella ja manuaalilaatikolla.
- Löytyy esim. Canterista hieman isompaa turboa, joka olisi lähes bolt on? Pienet modit on ok, mutta esim. pakosarjaa ei ole tarkoitus vaihtaa.
- Polttoaineensyöttö, riittääkö vakiohilppeet?
- Sisuskalujen kestävyys, onko turvamarginaalia?
- Mitä sanoo kytkin lisätehoista / väännöistä?
Mitään monsteria ei ole tarkoitus tehdä, mutta piristys se on pienikin piristys. Kuuntelen mielellenä näkemyksiä aiheesta. Oikeastaan melkein mieluiten kuulisin kommentin "unohda koko juttu", mutta kysellään nyt kuitenkin
Auto on 1999 mallinen SWB Pajero 2.8 TD koneella ja manuaalilaatikolla.