Jääratapäivät

Elina75

Member
Liittynyt
7 Maaliskuu 2006
Etusivulla oli juttua jääratapäivistä 19.3, onko tarkempaa tietoa missä kunnossa tuo rata on? Meinaan kitkoilla ei viitsi millekään JÄÄ-radalle lähteä, mutta jos olisi kovaa lunta niin mikä ettei.

Tietysti kelithän myös vaikuttaa, näyttävät plussa-asteita lupailevan jolloin voisi kitkoillakin päästä etenemään (jos tarpeeksi pehmenee).
 
Mulla on taas "nastat" niin finaalissa, että sama ku olis kesärattaat. Mulla sutii aina suuria määriä eniten liikennevaloissa, joita tohon Mannerheimintielle on aika kiitettävästi viljelty.
 
Jäärataa on käytetty jääratakisoihin jokkisautoilla yms.
Ratoja on käytännössä 2kappaletta. Sisemmällä ajavat jääratakisoja ja 5-10m penkka välissä ja ulkopuolelle oli viime kerralla meille aurattu juurikin uusi rata.
Aluksi rata oli liukas toki,mutta vähitellen pito kasvoi.

Eli kaikenkaikkiaan aivan järven jäälle tehty rata.
Kyllä siellä kitkoilla on ennenkin luistuteltu. Tilaa meinaan on sivusuunnassa reilusti.
Ohitukset VAIN toisen antaessa selvästi tietä.
 
Kaiken lisäksi mun käsijarru ei toimi yhtään niinku pitäs..Käkkäri nimittäin jääty kii marraskuussa ku olin oulussa. Eikä ollu lekaa, millä olis paukauttanut vanteeseen, että se olis irronnut edes vähän. Luulen että on isompikin remppa sen takia edessä ku joutu ajaan käkkäri jäässä/päällä. Muuten olis kiva testata sivu sladii jäällä..maybe next time / year..
 
Dewill sanoi
Kaiken lisäksi mun käsijarru ei toimi yhtään niinku pitäs..Käkkäri nimittäin jääty kii marraskuussa ku olin oulussa. Eikä ollu lekaa, millä olis paukauttanut vanteeseen, että se olis irronnut edes vähän. Luulen että on isompikin remppa sen takia edessä ku joutu ajaan käkkäri jäässä/päällä. Muuten olis kiva testata sivu sladii jäällä..maybe next time / year..

Lueppa toi jarruketju, lisäks myydään-osastolla on levyt jos tarvii vaihtaa. Mulla kävi noin ja hinaus oli eessä, nyt toimii paremmin ku 3v vanhassa. :driver
 
No niin kaikki nyt sinne viettään talven lopettajaisia ja harjoittelemaan liukkaankelin ajoa!

Itse tuun ainaskin katsomaan meininkiä :)
 
Takaisin
Ylös Bottom