Vs: J. Korpela, Galantin(E33) Riisaus päiväkirja
ensimmäiset tyypit otettu
eukku
hienosti pintakaasulla kiihdyttäessä puhaltaa
eukku :driver
tekniikka siis :
-e15 turbo galantin 4g63 moottori
-e33 galantin kaikki moottorin kannakkeet
-e39 vr4 galantin vakio TD05-14b ahdin
-custom välijäähdytin + 60mm ahtopaineputket
-3000gt vr4 by-pass venttiili
-e16a sapporon kytkin(225mm)+vauhtipyörä+asetelma
-e16a sapporon vaihdelaatikko
-e33 glsi 4-piste imusarja + ruisku + isomat suuttimet
-teho : n.150hv & 249nm
kori :
88vm Mitsubishi Galant GLSi
ilmastointi yms herkut kattoikkunaan myöten.
koneen jakopään muovit e33 galantista kuten vesipumppukin että sai sopimaan hihnat paikalleen.