J
jaskajokunen
Guest
Viime syksynen vaiva on edelleen tallella ( sitä on oppinut pitään jarrutuksessa vaan kiinni ratista ) eli puoltaa jarrutettaessa "rajuhkosti" oikealle. Hetken aikaa silloin viime syksynä toimi jarrut kuin ihmisen mieli, mutta sit alkoi taas puoltaminen. Itse olen tuohon jo tottunut, mutta leimaa pitäis alkaa suunnittelemaan ja katsastus-sedällehän ei parane alkaa koeajolenkillä neuvomaan, että "pidä nyt sit ratista kiinni tai mennään mettään". Molemmilla puolilla on uudet männät, suojakumit, liu´ut ja kaikki palat sekä värinänvaimennuslevyt. Oikeanpuoleinen jarruhan tosin laahasi silloin viime syksynä eli olisikohan levy sitten kuluneempi , josta syystä puoltamista tapahtuu. Selvästi on ainakin uraisempi !
Vaihtoehtoina olisi:
1. jarrulevyjen vaihtaminen päittäin (selviäisi johtuuko levystä )
2. Vain toisen levyn hankkiminen jokatapauksessa
3. Molempien levyjen vaihtaminen
4. Joku muu ihmeellinen korjaava toimenpide
tilanteet 2-3 aiheuttavat ohentumaa lompakon seutuville seuraavasti:
Osaset : 50€ kappale netto (22mm paksut)
Motonet : 41.04€ ( olikos se Hammer kun sanoi saaneensa liian ohuet motonetistä ? ?
Mitäpäs teen ? ja kuinka se napalukko taas irtosikaan ilman, että hajoaa atomeiksi
Vaihtoehtoina olisi:
1. jarrulevyjen vaihtaminen päittäin (selviäisi johtuuko levystä )
2. Vain toisen levyn hankkiminen jokatapauksessa
3. Molempien levyjen vaihtaminen
4. Joku muu ihmeellinen korjaava toimenpide
tilanteet 2-3 aiheuttavat ohentumaa lompakon seutuville seuraavasti:
Osaset : 50€ kappale netto (22mm paksut)
Motonet : 41.04€ ( olikos se Hammer kun sanoi saaneensa liian ohuet motonetistä ? ?
Mitäpäs teen ? ja kuinka se napalukko taas irtosikaan ilman, että hajoaa atomeiksi