Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
UITTO- sanoiNiiii ja tietty puhtaalle metallille, eli jos mahollista ni lasikuulaa ennen maalausta.
Basbarduu sanoiEiköhän ne mene yli 800c tai ainaki voi mennä hetkellisesti. Ei ne levyt ihan pikku lämmöistä punasena hehku.
laineracing sanoihttp://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/Jarrusatulamaalit
Jahvetti sanoiEipä riitä rata-ajoon hyvä +150'C lämmönkesto...
UITTO- sanoiOnhan noita lämmönkestomaaleja joo mut ku ne tarvii hyvän pohjan sinne alle. Vedä suoraan metallille ni varmasti irtoaa. Ite huudan edelleen ton 2k epoksin perään jos jotain maalailee. Tottakai pysyvyyden kans on ongelmaa varmasti aina jos tulee äärimmäisiä lämpötiloja. Kokemusta ei oo ku muutaman sadan lämmöistä mut niissä on pysyny kiinni kyl.
Toi anodisointi ois varma keino saada väri pysymään. Vaikkakin kyl noi 2k tuotteet paljon lämpöä kestää.ja mitä pitempään saa epoksirasituksen pohjalle ni sen kovempaan se tarraa kiinni olettaen siis että pinnassa on puhdas metalli ja siinä on hyvä tartuntaprofiili (puhallus/hionta)
Jahvetti sanoiHornan hopea...
Skydiver sanoi^ Älä nyt mitään Skodan vihreätä laita väriksi...
Uge sanoiMikäs siinä vikana?
MakeM sanoiSiis huh? Että olisi tehtaalla ensin anodisoitu ja sitten maalattu päälle? :
Jahvetti sanoiUnohdikko jotai.... :-*
cubeqtio sanoi40e / koko vanne joka puolelta. En siis unohtanut.
Jos ei ole hirveä kiire niin kysäse amiksen, pintakäsittely puolelta pulverimaalaukselle hintaJahvetti sanoiHyvä.. Kiitos... :-*
Ja ei kannata alkaa puhaltaa ja maalaamaan ku tulee saman hintaseks ku uus sarja... :-\