miikka
New Member
- Liittynyt
- 1 Joulukuu 2003
Vs: JDM autojen paikkaluku
Hiukan liian nopeasti vedetty johtopäätös siitä, että sanotaan varmuuden vuoksi ei. Mua ainakin kiinnostaa saada katsastukset hoidettua mahdollisuuksien mukaan asiakkaan hyödyksi. Mutta jos kuvitellaan tilanne, jossa Trafista käsketään hoitamaan asia tietyllä tavalla, on siinä hieman huono alkaa rimpuilemaan vastaankaan. Trafi on kuitenkin loppupeleissä se, joka määräykset ja ohjeet antaa. Hyvä, että joku ns. kolmas taho nostaa asioita pöydälle, siihen kun ei rahkeet katsastajilla riitä.
Vielä tuohon aikaisempaan ("Olet väärässä.") pakko sanoa, että jos luet viestin ajatuksella, en ottanut kantaa asian oikeellisuuteen. Kerroin vain linjauksen joka on annettu.
Mulla olis paljonkin esimerkkejä siitä, miten katsastaja joutuu puun ja kuoren väliin, kun ohjeet vaativat sellaisia asioita, joita asiakkaan on aivan mahdoton toteuttaa. Nämä ohjeet eivät sitten ole juuri tekemisissä järjen kanssa ja esimerkiksi tuontimoottoripyöriä on jäänyt peltoleluiksi tämän takia.
Mutta se siitä, toivoisin vaan vähän vähemmän katsastajien syyllistämistä. Ohjeistukset tulevat jostain muualta. Moni katsastaja varmasti tekisi juuri niin kuin maalaisjärki sanoo, jos siihen vaan olisi mahdollisuus.
nokonzok sanoiSinänsä kyseessä on hyvin tyypillinen tilanne katsureiden kanssa. Ensin päätetään miten asia on ja sitten etsitään joku etäisesti sinnepäin viittaava pykälä (jos edes sitä) ja lukkiudutaan siilipuolustukseen. Ja koska Trafi ei valvo aiheettomia hylkyjä, katsurin kannattaa aina sanoa ei, koska siitä ei tule koskaan sanomista.
Hiukan liian nopeasti vedetty johtopäätös siitä, että sanotaan varmuuden vuoksi ei. Mua ainakin kiinnostaa saada katsastukset hoidettua mahdollisuuksien mukaan asiakkaan hyödyksi. Mutta jos kuvitellaan tilanne, jossa Trafista käsketään hoitamaan asia tietyllä tavalla, on siinä hieman huono alkaa rimpuilemaan vastaankaan. Trafi on kuitenkin loppupeleissä se, joka määräykset ja ohjeet antaa. Hyvä, että joku ns. kolmas taho nostaa asioita pöydälle, siihen kun ei rahkeet katsastajilla riitä.
Vielä tuohon aikaisempaan ("Olet väärässä.") pakko sanoa, että jos luet viestin ajatuksella, en ottanut kantaa asian oikeellisuuteen. Kerroin vain linjauksen joka on annettu.
Mulla olis paljonkin esimerkkejä siitä, miten katsastaja joutuu puun ja kuoren väliin, kun ohjeet vaativat sellaisia asioita, joita asiakkaan on aivan mahdoton toteuttaa. Nämä ohjeet eivät sitten ole juuri tekemisissä järjen kanssa ja esimerkiksi tuontimoottoripyöriä on jäänyt peltoleluiksi tämän takia.
Mutta se siitä, toivoisin vaan vähän vähemmän katsastajien syyllistämistä. Ohjeistukset tulevat jostain muualta. Moni katsastaja varmasti tekisi juuri niin kuin maalaisjärki sanoo, jos siihen vaan olisi mahdollisuus.