- Liittynyt
- 7 Tammikuu 2003
Eniveis. Rupesni kattelemaan tuota omaa maffia että onko japsipoika "viritellyt" sitä. Jos näin on niin ainakin työnjälki on siistiä.
Ja lähinnä ihmettelen tuota alemman kanavan kennoa että mitä tällä on merkitystä koska alemmassa kanavassa ei mitään ilmamäärän mittausta tapahdu, vaan se tapahtuu ylemmässä kanavassa.
Joten voisi olettaa että alemmassa kanavassa ei ilman tarvikkaan pyörteillä?
Ainoa syy jonka keksisin moiselle kennolle myös alemmassa kanavassa on se että se hidastaa ilmaa sen verran että ilma kulkis enemmäkseen ylemmän kanavan kautta.. mutta toisaalta, ei sekään pitäisi kulutukseen vaikuttaa koska silloinhan koneeseen menisi enemmän ilmaa kuin pitäisi = vetäisi laihalle.. tosin korjaisiko ecu sitten tuota antamalla lisää soppaa? Ja voiko nuin pieni osa oikeasti edes vaikuttaa moiseen? Tietääkö kukaan faktaa? ie. alanko puukottamaan tuon kennon takaisin tuohon JDM mittariin..
Ja mikä tuon alemman kanavan tarkoitus edes on, miksi kaikki ilma ei voisi kulkea mittauksen kautta?
Arvatkaa kumpi on suomiautosta ja kumpi japsista ;D
Ja lähinnä ihmettelen tuota alemman kanavan kennoa että mitä tällä on merkitystä koska alemmassa kanavassa ei mitään ilmamäärän mittausta tapahdu, vaan se tapahtuu ylemmässä kanavassa.
Joten voisi olettaa että alemmassa kanavassa ei ilman tarvikkaan pyörteillä?
Ainoa syy jonka keksisin moiselle kennolle myös alemmassa kanavassa on se että se hidastaa ilmaa sen verran että ilma kulkis enemmäkseen ylemmän kanavan kautta.. mutta toisaalta, ei sekään pitäisi kulutukseen vaikuttaa koska silloinhan koneeseen menisi enemmän ilmaa kuin pitäisi = vetäisi laihalle.. tosin korjaisiko ecu sitten tuota antamalla lisää soppaa? Ja voiko nuin pieni osa oikeasti edes vaikuttaa moiseen? Tietääkö kukaan faktaa? ie. alanko puukottamaan tuon kennon takaisin tuohon JDM mittariin..
Ja mikä tuon alemman kanavan tarkoitus edes on, miksi kaikki ilma ei voisi kulkea mittauksen kautta?
Arvatkaa kumpi on suomiautosta ja kumpi japsista ;D