No niiiin...Eli projekti alkaa olla viimeistelyä vaille valmis...Siis Kyseessä on Galant Dyn 4 -91 Jossa EVO III Lancerin moottori...Ja muuta pientä kivaa...Auto saatiin vihdoin käymään (ollut ainakin 2 vuotta käymättä), mutta käynti on melko huonoa....Eli muutama epäselvyys on vielä selvittämättä esim. Onko sylinterijärjestys jakopäästä katsoen 1-4-3-2 vai 1-3-4-2 ? ja onko Coil pakissä (puolat) olevat numerot = sylintereille menevä järjestys...Lambdan kytkentä ei ole ihan 100% varmuudella oikein...Koska johtosarjassa on yksi valkoinen johdin jonka ympärillä metalli sukka ja itse anturi on 3-johtiminen...Kytkin lambdan siten, että anturin signaalin kytkin tähän johtosarjan valk. johtimeen ja jätin anturin "lämmittimen" johtimet kytkemättä...Mahtaneeko olla toimiva kytkentä ? Sitten koneesta kuuluu kummallinen "metallinen" tikitys ? Johtuneeko siitä että joku nostaja olisi jumissa, kun on seisonut, niin pitkään ? (eikä konetta ole vielä käytetty, kuin korkeintaan 60 sek yhteensä). Ääni kuullostaisi tulevan imusarjan tuntumasta.....Kone otettiin suoraan käytöstä ja toiminut silloin kuin kello (ajettu 47tkm)...Vai joku muu ? Ehdotuksia ? Ideoita ? Hyviä neuvoja ?
Sitten mielellään sellaisia kannanottoja joissa on oikeasti pohjaa...Eikä mitään mutu-juttuja...Tympäsee, kun joissakin foorumeissa on sellaisia kenen pitää välttämättä työntää nokkansa joka paikkaan vaikka todellista tietoa ei olisikaan..... ;D
Ps.Kys.auto tulossa myyntiin kunhan saan sen leimattua (pian)....
-Maxp
Sitten mielellään sellaisia kannanottoja joissa on oikeasti pohjaa...Eikä mitään mutu-juttuja...Tympäsee, kun joissakin foorumeissa on sellaisia kenen pitää välttämättä työntää nokkansa joka paikkaan vaikka todellista tietoa ei olisikaan..... ;D
Ps.Kys.auto tulossa myyntiin kunhan saan sen leimattua (pian)....
-Maxp