Kaahaaminen kannattaa

ei kannata ei..

Itse nähnyt vastaavan tilanteen noin 10 metrin päästä, autovaras pamautti 150km/h edessäni olevaan tolppaan.. (risteyksen toisella puolella) ite olin valoissa, (tämä siis kaupunkialueella) ja jälki oli jotakuinkin samannäköistä :(
 
Ei todellakaan kannata ;D Olen kyllä tosi yllättyny jos kuljettaja selvis hengissä....

Puut ovat kyllä yllättävän kestäviä, vaikkei uskois niin ne ovat..... eihän siitä oo lähteny kuin kaarnaa :p
 
Yleensä puu kyllä voittaa kohtaamisissa auton kun osuma sulee autoon suhteellisen pienellä pinta-alalla.

olen kuullu että vastaavassa kolarissa olis joku selvinny hengissä kun ei ollu turvavyötä. Lensi nääs takapenkiltä 50 metrin päähän. vauhtia tais olla 180 ja auto civic. Oli ohittamassa kaverinsa galantia ja törmäs coltiin. Mitsut on ihan kivoja autoja paitsi liittoutuessaan hondia vastaan
 
kerho järjestää jäsenilleen ratapäiviä -jos tuntuu että pitää kaahata, niin se on se paikka jossa niin voi tehdä, ei liikenteen seassa.
 
Niko Päivinen sanoi
kerho järjestää jäsenilleen ratapäiviä -jos tuntuu että pitää kaahata, niin se on se paikka jossa niin voi tehdä, ei liikenteen seassa.

Mut jos liikennevaloihin pysähtyy viereen joku karvanoppa-amisbemari ja alkaa kaasuttelemaan siinä vieressä niin että öljyä palaa enemmän kuin bensaa ja sinistä sauhua tulee pakoputkesta niin saanhan mä nöyryyttää sitä, saanhan Niko-setä? ;D

Ei vaan, täytyyhän sitä hillitä itsensä liikenteessä, vaikka ei omasta hengestä välittäisikään niin ajattelisi edes toisia tienkäyttäjiä :(
 
Takaisin
Ylös Bottom