Kampikulma + nakutus

M

Molmatsalo

Guest
Missä 4g63b koneessa on moiset anturit ja miten pitäis toimia... help.

Ja ei kellään sattus oleen taskussa sitä trankkua, mikä on venakopan takana imusarjan pultin alla olevassa korvakkeessa..?
 
Onko siinä 5 vai 3 pinniä ? GTi lankussa on nak tunnistin imusarjan alapuolella lohkossa. 4g63:sta en tiedä...

Edit: siinä on varmaankin 3 pinniä, mulla olis jossakin ko osa.
 
Pistäkkös mulle postissa...täytyy selvittää.. pirukun tuo konehuone on niin ahdas... täytys varmaan heittää tuo ilmastointi härdelli jordaaniin.. trankkua tarkoitit?siinä on kolme..
 
trankkua tarkoitin. Voin lähettää sen mun trankun jos tarvit. Mut eikös se oo ihan normi trankku niin eikö sitä voi mitata. Tietysti jos se lyö ylitte kun on kuuma tms .... Kuka näistä tietää.
 
niinpä.. ylitte sitäkin onjoku meinannunna.. mitattu on mutta kylmänä ja pitäs olla kunnossa.. ainakin kun le´nnosta ottaa puihan pois ni kyllä sammuu!! ;D
 
Miksi se on muuten trankku?? Miksei se ole tyristori tai vaikka triakki?? pistä postiin vaan onks sulla mun osote..? saat kyls takasi jos vika ei oo siinä..
Aattelin tuossa jo ruveta syynään mun elktroniikka pakkia ja sommitella siihen tehotriakkia mutta tuo ois varmaan parempi testiiin ;)
 
Yritän löytää sen jostain, joskus nikoo varten kaivelin, mutta sillähän oli se 5 pinninen versio.
 
Molmishan sai korjattuu ton nykimisen. saa vaan itse selittää miten missä ja kuinka
 
Takaisin
Ylös Bottom