Kardaanin ristikot...

  • Viestiketjun aloittaja 4x4_forever
  • Aloituspäivämäärä
4

4x4_forever

Guest
Niin luin tossa tota edellistä aihetta, ja mulla on sama homma että nivelet on toiseen suuntaan jumissa...

Mites jos noi nivelet vaihtaa niin tartteeko tasapainoittaa?

Jos laittaa kardaaniputket ihan samaan asentoon toisiinsa nähden, kun ne oli ennen ristikoiden irrotusta, niin eikö tasapainon pitäisi säilyä?

Taitaa vaan olla melko hintavaa puuhaa toi tasapainotus... Missä niitä tehdään täällä Turun seudulla?

Ja eikös se ollu niin, että spacewagonin ristikot sopii galanttiin, on meinaan melko suuri hinta ero alkuperäsellä ja tarvikkeella...
 
Moi.
Joo-o ei mielestäni tarvii tasapainoitusta tossa kohtaa
kun tosiaan asennat samoihin asentoihin "yoket" kun
ne oli ennen purkamista. Mut tietenkään siit ei ole hait-
taa vaikka käyttää tasapainoituksessa.
Turun suunnassa ei tietoa mut täällä meidän suunnalla
Juvanmalmilla=Ko-Met oy tai Roihupellon teollisuusal.=
Hardy & Spicer.
Ja tosiaan jonkun avaruusvaunun risti käy mut mul ei
oo siit sen enempää tietoa mulla itellä on muutama
ylimääräinen risti jos kiinnostaa(Presicion,made in usa)
hinta 17 egua laukaus.
t:Arska
 
No mä käyn ekaks motonetist kattomas et onks niillä noita, mitä netin varaosa sivuilla on, ja katon et sopiiks ne, jos ei sovi niin palaan asiaan varmasti, sillä vaihdoin jo keväällä ekan nivelen ja se makso orggis osana 75¤ :eek:

Mites muuten onko ne kannatin laakerit ja kumit helppo vaihtaa? toinen kumi on ainakin revenny...
 
Joo mä kun vaihdoin ristikoita ni en tasapainottanut mitenkään ja eihän se ole mahdollista jos asentelee osat samoin päin,mä pyrin asentamaan kyllä aina alkuperäistä ni ei tule mitään ongelmia..
 
Joo mä kun vaihdoin ristikoita ni en tasapainottanut mitenkään ja eihän se ole mahdollista jos asentelee osat samoin päin,mä pyrin asentamaan kyllä aina alkuperäistä ni ei tule mitään ongelmia..


Moro "imppa".
Muuutku sul oooon niihn hyvät suhteet noihin orggis-
osiin ja sitämyöten ne alennurosentit kohillaan ;) ;D.
Mut eihän se meillä taviksil...pitää ottaa halvinta mitä
saa ;D. Tai no ainaskin toisiks halvinta.
t:Arska :)
 
Takaisin
Ylös Bottom