Katin poistosta ?

S

spek

Guest
onks kukaan suunnitellut tai toteuttanut eclipses katin poistoa eli onko haittoja muualla ku katsastus miehen mielessä.
tai voihan täs kyselys vastata yleensäkin mitsuista eikä pelkästään eclipsestä samanlainen vekotin se on käsittääkseni autos ku autos... :)
 
no nyt löysin siitäkin jo valmiin keskustelun,mut onko siit yleensä haittoja.
mikäs sit taas on kemiran race-katti ja mist niit saa suomen maaperältä?
 
eipä siitä nyt mitään haittaa ole, muuta kuin ympäristölle.

Race-katti on kilpa käyttöön suunniteltu, paremmin virtaava katti, joka kuitenkin pitää päästöt kurissa, hyvä vaihtoehto jos ei halua jumpata joka vuosi kattia takaisin katsastuksen ajaksi..... varmaan melkein mikä tahansa kilpa osia myyvä liike pystyy moisen toimittamaan......
 
Jos vaihtaisi tuon vakio katin Race-Kattiin niin paljonkos tuommoisesta Race-katista hyötyy? kannattaako ryhtyä moiseen? Vai tuleeko jo ihan liikaa tehoja alle ;D ?
 
no ei siinä kyllä "taivas repee" sen vaihdon johdosta.
itse en oo penkittäny lanccuu sen vaihdon jälkee,mutta se on ainaki fakta että yxinään sillä race-katilla saavutettu hyöty tässä tapauxes on max. 10 hv:tä,jos sitäkään. mutta se olikin pidemmän tähtäyxen homma,ku keväällä sit parannellaan muita osioita tekniikasta.
lonkalta heitettynä voisin arvailla,että sun gti:hin se pelkkä race-katti tois jotain välillä 3-5 hv:tä.

P.S. minulla se vakio-katti tais sillon aikanaan ahistaa enemmän omaa mieltä ku ite auton myllyä ;D
 
Entäs jos katin poistais kokonaan?

Ei varmastikkaan tässä tapauksessa, mut mulla kun ei oo rek.otteessa sitä vähäpäästöinen huomautusta...
 
Jos ei katista ole mainintaa rekkari otteessa, ja auton päästöt mittaan katsastuksessa "ei-kat" arvojen mukaan, niin pois vaan koko pönttö.....
 
Jusu sanoi
Entäs jos katin poistais kokonaan?

mun lancun mylly antoi reilut 12 hv:tä enemmän ulos ku ekax oli ajettu vakio-katilla ja sit otettii uus ajo missä oli kiinni tyhjä katti
 
zare sanoi
Jusu sanoi
Entäs jos katin poistais kokonaan?

mun lancun mylly antoi reilut 12 hv:tä enemmän ulos ku ekax oli ajettu vakio-katilla ja sit otettii uus ajo missä oli kiinni tyhjä katti
Zare olikos sulla mikä Lancer?? Gti(kö) vai tarkoitatko nykyistä autoasi ;D ja paljonko antoi penkissä katilla heppoja ;) ja katin poiston jälkeen heppoja ;) lukemat kehiin vaan ;D
ps:jos puhut nykyisestä autostasi niin ei ole pakko paljastaa noita heppoja :-X
 
joo,ei niissä mitään salailtavaa ole (maaliskuussa tulee anyway hevosii/nyyttoneit lisää ;))
nykyistähän täs on penkitelty ;D. sillä orkkis-katilla antoi alux 259 hv ja sit ku laitettii se toinen kissa missä on pelkät kuoret jälellä,saatiin 271 hv.
kemiran kanssa ei sitte enää penkkiin mentykkään,kun kattelin sitä siinä ennen paikalleen laittoo ja näytti olevan sen verran "avoin/avara"(ja muotoilultaan huomattavasti optimaalisempi kuin entinen :D),että päättelin jotta jos se nyt muutaman hv:n tiputtaa,nii se on siinä.
 
Takaisin
Ylös Bottom