Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Mikko.T sanoi"onko ehjää moottoria?" "juu löytyy 229tkm ajettu 1.8" "aijaa paljos sillä on kilometrejä takana?" "öö??WTF!? 229tkm" "joo, no olisko vaihteistoa" "juu olis koneessa kiinni ehjä manuaali laatikko" "no paljos sillä on ajettu?" "!!NO sen 229tkm"
Mitsun voi liene korvata tässä tapauksessa millä tahansa automerkillä? ;DSudo sanoiMitsuissa tuntunut olevan huomattavasti vähemmän valittamisen aihetta kuin opeleissa, ihan joka suhteessa.
MakeM sanoiMitsun voi liene korvata tässä tapauksessa millä tahansa automerkillä? ;D
Miksi Opel on keksitty? Että olisi edes yksi merkki huonompi kuin Ford ;DGSR sanoiPaitsi foordilla?
GSR sanoiPaitsi foordilla?
;D ;Deki75 sanoiPitäähän nyt joka jätkällä yksi voorttikin olla.. ;D
-Eki
MakeM sanoiMitsun voi liene korvata tässä tapauksessa millä tahansa automerkillä? ;D
Vanha ketju mutta vinkki tuohon mittaristo-ongelmaan jos jollain vielä C-Corsa sattuu olemaan. Eli mittaristo irti ja kolvaa ne liittimen piikit paksummiksi tinalla. Sen lisäksi kannattaa irrottaa se naarasliitin sieltä kojelaudasta ja varmistaa ettei se liitin kiinity sinne kojelautaan takaisin. Sitten vaan liitin mittariston perään ja mittari paikalleen. Kaikki mittariongelmat ainakin meillä ovat johtuneet huonosta kosketuksesta tuossa liittimessä.ast sanoi1.2 on laiska mutta kuluttaa vähän. Muuten noi on jo suhteellisen soivia pelejä. Itse ostin uuden 1.4:n vuonna 2002, ajoin 85 tkm ja myin pikkusiskolle vuonna 2006. Olihan siinä muutama ongelma, osa tyyppivioiksi laskettavia osa yksilövikoja:
- mittaristo meni välillä pimeäksi, vika tuli takuuaikana ja sitä korjattiin moneen otteeseen myös toista vuotta takuuajan jälkeen. Aina tosin ilmainen sijaisauto käytössä korjauksen aikana eikä korjaus maksanut mitään. Tuli lopulta kuntoon.
Ventiilinohjurinkumit todennäköisesti nousseet paikoiltaan,ite ajoin b-vectralla tuolla samaisella koneella ++400tkm mittarissa,eikä tarvinnut 10tkm vaihtovälillä öljyä lisätä.Febiz sanoiMä pääsin viimesyksynä eroon Opel Omegasta. Omistin sen aika tarkkaan vuoden verran ja sitä sai olla jatkuvasti korjailemassa. Se oli tuotu saksasta vuonna 2000 ja mittarissa oli nyt ~320 tkm. Öljyä sai lisätä säännöllisesti. Kone oli 2,0 16v.
Jos alusta on kunnossa,on omega mukava peli matka-ajossa ja hiljainen sisälle.Hyviä puolia oli:
- siistikuntoinen sisusta recaron sähköpenkeillä
- toimiva ilmastointi
- ajotietokone
- takaveto
- 15" aluvanteet kesällä ja talvella
- suht siisti kori
- vetokoukku, mutta ikinä en vetäny kärryä
- hyvät vakiokaijuttimet
- sähkölasit
- tilava farmari
- sain myydessä melkein saman hinnan kun ostaessa
- varaosia löytyy ja on suht edullisia
Opeleissa voi saada mun mielestä aika paljon varusteita pikkurahalla.
Tuohon saa ooppelilta korjaus palan,tyyppivika että se tuulihaka nitkuuntuu pellistä irti ajan saatossa.- kuskin oven tuulihaka murtunu oven päästä, joten kauhea pauke ovea sulkiessa ja ovi ei mainannu mennä aina kiinni. Sen korjasin 2 kertaa ja 3. kerta olis ollu edessä
Tuo sama paska systeemi on käytössä lähes kaikissa käsijarrurummun omistavissa autoissa.- käsijarrukengät muljahti toiselta puolelta linkkuun, joten alko hirveä meteli. Vaihdoin kengät ja asennussarjan toiselle puolelle. Piti myös vähän parantaa jarrukenkien kiinnitystä, koska orkkissysteemi oli ihan p#ska. Toista puolta en viittiny avata, kun ei ollu vikaa.
"Suomi" autoista pitäisi tämäkin löytyä- lukkoperä puuttu