Kevyttä vannetta galanttiin.

Garveldeth

-98 2.5 V6 man.
Liittynyt
3 Heinäkuu 2010
Sijainti
Joensuu
Tarkoitus olisi tässä spekuloida 4x114,3 jaollisia vanteita, niiden keveyttä ja hintaa (pääasiassa EA galanttiin meneviä). Tuolla jaolla kun tuntuu olevan muutenkin niin huonosti isompaa vannetarjontaa, varsinkaan semmoista mikä miellyttäisi sekä silmää että rahapussia. Itellä olisi hakusessa 17-18" vannetta mahdollisimman kevyenä. Melkeinpä ainoat vaihtoehdot joita olen tähän mennessä löytänyt ovat OZ Ultraleggera ja XXR 527.

527_1.jpg
keski_oz-ultraleggera_chrystal_titanium.jpg


XXR keveyden jostain jenkkisivuilta bongasin ja muistaakseni oli about 9,4 kiloa tuossa 17x8,25 koossa. Hinta ei nuilla vanteilla nyt mikään järisyttävä vielä ole, 177€ kipale. Väri vahtoehtoja on matta musta, kulta ja black chrome (joka taitaakin olla tuossa kuvassa).
Ultraleggeraa taas kun ei taida saada kuin tuolla crystal titanium värillä max koossa 17x7 galanttiin ja hintakin on jo 280€ kipaleelta. Kepeitähän nuo on, siitä ei mihinkään pääse. Netistä löytämästäni wheel weight excel taulukko näyttää 7,25 kiloa kappale. Painon säästö olisi varsin järisyttävä verrattuna nykyisiin 10-10,5 kilon valsseihin.

Kukaan muu törmännyt varteenotettaviin vaihtoehtoihin?
 
Vs: Kevyttä vannetta galanttiin.

mulla on galantin alla
http://www.harline.com/products.php?id=21&catid=3

ja paino cromivanteella alle 10kg
 
Vs: Kevyttä vannetta galanttiin.

Sopu painoinen kyllä kromi vanteeksi.

Juuri bongasin käytetyt Rota Torquet internetistä koossa 17x8. Painoa nuilla pitäs yllämainitun taulukon mukaan olla 8,6 kg.
 
Vs: Kevyttä vannetta galanttiin.

Nuita alleggeritoja ei vaan taida oikein saada 4 jakoisena? En ainakaan itse ole löytänyt. Valmistajan sivuilta kun katoin niin 17x7" ois suurin koko jota saa 4 pulttisena.
Tämmöstä lukee valmistajan saitilla:

Size Holes PCD ET KG
7X17 4 100 44 6,29
8X17 5 100 48 6,98
8X18 5 130 57 7,72
 
Vs: Kevyttä vannetta galanttiin.

No kappas enpä tullut ajatelleeks. No viis pulttiseks muuttavat spacerit väliin ja vannetta kiinni.
 
Takaisin
Ylös Bottom