Kimppatilaus: stylingosia mm. Lancer, Colt, Carisma, Galant

Axu

New Member
Liittynyt
4 Joulukuu 2005
Linkki

Todella halvalla sais, Suomessa maksaa 99e + kulut.
http://www.nettiosa.com/product_catalog.php?c=31

Porukalla saadaan lähetyskulut jaettua, kesän miiteissä (Botnia, Kesäpäivät) voidaan jakaa osat tilanneille, tai sitten ihan postin välityksellä. Kiinnostuneita?

EDIT: Linkki levitti foorumia :seina
 
Jos hinta ei tuu kovin isoks ni vois miettiä, väristä ei viel tietoo ku pitäis löytää jotain kuvia mis ois eri väriä.
 
Hepa^ sanoi
Jos hinta ei tuu kovin isoks ni vois miettiä, väristä ei viel tietoo ku pitäis löytää jotain kuvia mis ois eri väriä.

Hinta on ton 50e + kulut. Eli puoleen hintaan sais. Värithän löyty täältä: http://www.nettiosa.com/koristepaneelit.php
Meidän Carbon taitaa olla lähimpänä Carbon plussaa.
 
Jostai syystä tuo ebayn sivu aukes mutta ei oikein skulannut. Onko tuolla 88-92:een Galantiin? Tuo Dark Wood olisi nimittäin aika kohdallaan :peukku
 
miikka sanoi
Jostai syystä tuo ebayn sivu aukes mutta ei oikein skulannut. Onko tuolla 88-92:een Galantiin? Tuo Dark Wood olisi nimittäin aika kohdallaan  :peukku

Galant Bj. bis (asti) ´92 24-teilig/pieces löytyy. Koitappa kopypastettaa toi pitkä linkki, ja parilla selaimella niin luulis toimivan. Värit ovat hieman erilaiset (4 puusävyä ;) ), Dark wood ei löydy mutta Mahagoni Dunkel taitaa olla lähimpänä.
 
Katos tuollahan niitä voikin testata.
Carbon vois olla hieno jos se on suht tumma. Alumiini on aika yleinen ja Lancerin paneelit pyöreän muotoisia niin sopis paremmin kulmikkaisiin. Punanenkin vois olla hieno mutta kyllä mä tykkään että ohjaamo säilyy tummana. :peukku

Ja nykyisiähän vois sitten hioa ja testailla eri väreillä.
Kerran kysyin muuten tuommoista vakio paneelisarjaa, niin kaikkineen 120€ ja tuo hinta siis romuttamolta. ;D

Mukana, mutta rahaa saan vasta kesäkuussa. :-\
 
Hepa^ sanoi
http://www.nettiosa.com/product_details.php?p=698

Onko nuo siis samanlaisia muoviosia vai jotain "kuoria" niitten päälle?

Voisko joku valaista, mitä osia on 6-10 ja 14-16?
En saa näin äkkiseltää mieleen mistä löytyis tuommoiset.  ;D

Mitä mä oon käsittäny, niin paneelien päälle asennettavat muovikuoret. Eli ne tulee sitten vähän koholleen. On ainakin helpompi kuin itse alkaa hiomaan&maalaamaan, tai päällystämään hiilaripeitteellä..Hintakin vielä noin edullinen.

En saanu itekään oikein selvää noista palasista (esim. 3 ja 17 liitetään), mutta kai niille joku paikka löytyy. :D
 
Joo niin aattelinkin, kun nuo osat on tuon muotosia, että ei kokonaisia paloja. Mutta jos asennuksen jälkeen jälki on siisti ni kyllä nuo kelpaa.

Tänään kun istuskelin autossa ni kattelin noita osia.
6 ja 7 vaikuttais mittaristokehyksen sivukaarilta?
8 ja 9 taas ovikahvojen kohilta, mutta mitkä nuo toiset aukot on noissa? :)
10, 14-16 ei sano yhtään mitään. ;D
 
liimattavia läpysköjä ovat, Primeraan tilasin eBaysta "alumiini"sarjan aikoinaan..

Sarjoissa tulee yleensä mukana vermeet kaikkia eri varustemalleja varten eli kaikille osille ei välttämättä ole paikkaa omassa autossa riippuen esim. onko sähkölaseja tai ilmastointia..

Jotkut läpyskät tulee hieman outoihin paikkoihin, mutta eihän niitä kaikkia ole pakko laittaa. Primeran sarjassakin tuli alulätkät kaikkiin ovien sähkölasikatkasijoihin, hanskalokeron kahvaan, takatuhkakuppiin jne. Harkintaa voi käyttää ;) Se läpysköiden oma tarraliimaus piti ihan hyvin, pois lukien kohdat joissa liimattava pinta ei ollut tasainen vaan taipui reilusti, niissä toinen reuna alkoi irvistämään.. järeämpi liima auttoi.
 
kapsu sanoi
liimattavia läpysköjä ovat, Primeraan tilasin eBaysta "alumiini"sarjan aikoinaan..

Sarjoissa tulee yleensä mukana vermeet kaikkia eri varustemalleja varten eli kaikille osille ei välttämättä ole paikkaa omassa autossa riippuen esim. onko sähkölaseja tai ilmastointia..

Jotkut läpyskät tulee hieman outoihin paikkoihin, mutta eihän niitä kaikkia ole pakko laittaa. Primeran sarjassakin tuli alulätkät kaikkiin ovien sähkölasikatkasijoihin, hanskalokeron kahvaan, takatuhkakuppiin jne. Harkintaa voi käyttää ;) Se läpysköiden oma tarraliimaus piti ihan hyvin, pois lukien kohdat joissa liimattava pinta ei ollut tasainen vaan taipui reilusti, niissä toinen reuna alkoi irvistämään.. järeämpi liima auttoi.

Mutta jälki oli silti sen näköistä kuin olisi maalatut/aidot osat? Ettei kuorien reunat näy mistään?

Ei sulla ois kuvia tuosta Primerasta valmiina?
 
Hepa^ sanoi
Mutta jälki oli silti sen näköistä kuin olisi maalatut/aidot osat? Ettei kuorien reunat näy mistään?

Ei sulla ois kuvia tuosta Primerasta valmiina?
Kyllä sen muovitarraksi tunnistaa kun hieman tarkempaan katsoo tai kokeilee, semmoista kiiltävää ja pehmeää matskuahan se on. Mutta todella helppo ja suht edukas tapa muuttaa sisustaa. Primerassakin oli melkein pakko rako kun JVC 909 mankkaa sai aikoinaan vain alumiinipaneelilla ja se oli pikkuisen räikeä mustassa kojelaudassa ;D

Kalliimmat setit, ainakin nissan orkkis jalopuusarjat, ovat ihan muotoonsa valettuja ja kovapintaisia.. mutta hintakin moninkertainen (ja värivaihtoehdot vähissä).
 
lyhyt oppimäärä saksa&vuosimallit..
ab 2001 = vuosimallista 2001 lähtien (2001->)
bis 2001 = vuosimalliin 2001 saakka (<-2001)
 
Aloin tykkäämään mustasta sisustasta kun punanen vaihekepin pussi vaihtui mustaks. :eek:

En tiiä viittiikö lähtee muuttamaan vielä, mutta tuoltahan on helppo tilata itsekin kaverin kanssa.
 
Ite oon tykänny kanssa, et sisusta ois mahollisimman tumma. Mutta jos jossain osissa kuten esim. penkit, ratti tms on muita värejä niin silloin voisi muuttaa väriä.

Ite jäin vähän miettimään tuossa tilauksessa noita teippiosia, ovatko kuitenkaan kovin hienot, mielummin vaikka maalais ite.
 
Mulla oli aikoinaan Lancerissa tollanen puu ( :-[ sain ilmatteeksi ;) ) sarja ja se kyllä oli ihan sinänsä siisti ja pysyi hyvin mitä nyt joku ohut luiska saattoi irvistellä, mut sekin hoitui pienellä tipalla kakskomponentti liimaa :)

Minä laitan mieluummin noi tarrat ku rupeen irroittelemaan osia et saa maalattua ne.
Ja jos rupee kaduttamaan niin noi tarrat on helpompi poistaa ku maali ;)
 
Jani T sanoi
Mulla oli aikoinaan Lancerissa tollanen puu ( :-[ sain ilmatteeksi ;) ) sarja ja se kyllä oli ihan sinänsä siisti ja pysyi hyvin mitä nyt joku ohut luiska saattoi irvistellä, mut sekin hoitui pienellä tipalla kakskomponentti liimaa :)

Minä laitan mieluummin noi tarrat ku rupeen irroittelemaan osia et saa maalattua ne.
Ja jos rupee kaduttamaan niin noi tarrat on helpompi poistaa ku maali ;)

Joo voipi olla et nuo on ihan hyviäkin ja jälkikin voi olla aidon näköistä. Mutta en oo vaan vielä nähny missään. :)

Mulle kelpaa tän kesän noi vakiot. :peukku
 
:eek:fftopic

Itellä on tässä kyteny mielessä, että jos taas purkais kojelautaa ja maalais nykyään hopeisena olevat osat kiiltävän mustiksi... Jotenkin tuo musta kans himottais... Mutta saas nyt nähdä jaksaako ruveta... Onhan siinä vähän projektiä kun nuo kaikki irroittelee (ja takaisin laittaminen vaatii vielä enemmän inspiraatiota ;D)
 
En tiiä onko kirjoittajassa vikaa mutta ei tuolta kummosesti galanttiin osasia löy. ??? :nykii
 
Takaisin
Ylös Bottom