J
jaskajokunen
Guest
Soittelivat tänään ne Pojat: Kone on numeroltaan sama kuin Tammer-Dieselin vaihtokone eli lokakuussa 2000 vaihdettu mutta, alakerta ihan lopussa, kiinnileikkautumisjälkiä, sinistymää sylintereissä ym. Arvelivat moottorin olleen huonolla huollolla ja jossain vaiheessa olis kansipahvi mennyt aiemminkin ja sitäkautta olis voiteluöljyt päässeet peseytymään sylintereiden seinämiltä, joka sit olis aiheuttanut tuon epänormaalin suuren kulumisen !
Sit siinä ostamassani käytetyssä koeponnistetussa kannessa esikammioissa halkeamia
Kannenpultit, jotka wannabe-asentaja veti asteisiin olivat niin löysällä, ettei tarvinnut edes punnertaa auki !
Jäähdyttäjän kunto oli myös alle hyväksyttävän !
No nyt tulee sit tehdasuusi kansi ja alakerta, oikein pelottaa nuo vaihteisto/jakolaatikko sekä perä eli kuinkas niiden huoltaminen on laiminlyöty
Pitää vaihtaa ne öljyt heti kunhan saan Heteron muuten liikenteeseen !
Sit siinä ostamassani käytetyssä koeponnistetussa kannessa esikammioissa halkeamia

Jäähdyttäjän kunto oli myös alle hyväksyttävän !
No nyt tulee sit tehdasuusi kansi ja alakerta, oikein pelottaa nuo vaihteisto/jakolaatikko sekä perä eli kuinkas niiden huoltaminen on laiminlyöty
