Kondensaattorista

M

Misukka

Guest
Eka lataus luonnollisesti on suoritettu polttimon avulla.
Jostain netistä lukaisin että jos käyttää akunkengän pois paikoiltaa niin pitäis taas suorittaa polttimokikka ennen akunkengän uudelleen asennusta?

Tunnostais että mihin se varaus katoo konkasta jos käyttää vaikka tunnin kenkää pois muiden asennuksien johdosta...
 
Korjatkaa jos oon vääräs.Kannattais laittaa liittimien/konkan väliin "akkunaparasvaa",niin ainakaan ei pitäis kipinöidä,ja eipä se mun mielest tartte uudelleeenkikkailua..Konkkahan on nopeesti varaava=nopeesti tyhjentyvä,eli kun ei lataudu,niin ei pidä jännitettäkään,koska EI ole samanlainen rakenne kuin akussa..
 
Mulla on ollu 1f konkka kiinni sellasen 5vuotta
en oo kertaakaan ladannu minkään lampun/vastuksen kautta... aina (ehkä väärä tapa) "räps" vain kiinni ja mitään ongelmia ei ole viel ollu konkka toimii hyvin

ainut mitkä pitää varoa on se kipinä ettei akun kaasut räjähdä siks kai ne suosittelee sitä lataamista ???
 
Weitec:A.n.rasva on "suunniteltu" JOHTAMAAN hyvin virtaa,ja yleensähän akunkengänkin väliin jää tilaa,jonka se täyttää,estää korroosioo jne.
J.Korpela:Toi sama rasva myös estää melkein kaiken kipinöinnin.
Mul on jokapaikast mist oon ottanu maat ni kirkkaalla pellillä,jonka jälkeen oon silpassu tota rasvaa,ja mikään kohta ei oo ruvennu ruostuun..

[ylläpito on poistanut liitteen]
 
Takaisin
Ylös Bottom