korisarjaa -90 vuoden colttiin!!

_midi_

New Member
Liittynyt
12 Marraskuu 2007
joo elikkä mistähän mahtais saada jos saa? kun ei tunnu suomesta löytyvän ollenkaan itse en ole ainakaan löytänyt... :-[
 
Vs: korisarjaa -90 vuoden colttiin!!

taitaa olla melko hankalaa muualtakin löytää mitään spesiaalia korisarjaa ???
 
Vs: korisarjaa -90 vuoden colttiin!!

niimpä eikai siinä auta kun ruveta itte vääntämään :seina
 
Vs: korisarjaa -90 vuoden colttiin!!

Joo ei tohon malliin kyllä oo mitään oikeestaan saatavilla.
Esim. CB mallin (93 eteenpäin) Lancerin puskurit (Myös evot 1-3) sopii suht helpolla sovittamisella.
Mulla oli omassa vastaavassa aikoinaan ensin Golfin takapuskurista tehty taakse lisälippa, ja Corollan (sen pyöreelamppusen) Etulippa (alahuuli) edessä, molemmat leivottuna alkuperäisten kanssa yhteen.
Seuraavaksi tein 323 matun (joku -93-96 aikakaudelta) etupuskurista takapuskurin. Joka olikin ainakin mun mielestä hemmetin komee. Eteen laitoin -96 mallisen farkku Lancerin etupuskurin ja hyvin istui sekin.

Tossa nyt jotain mitkä sopii suhteellisen helpolla sovittamisella, jos viittit enempi hommia tehdä niin ei muuta ku uretaania puskuriin ja veistelemään muotoja ;)
 
Vs: korisarjaa -90 vuoden colttiin!!

Gtin puskurit molempiin päihin, helmalevikkeet, oviin ne alalistat, molemmat tehtaan takalipat (se ylempi ja alempi whale-tail). Mun mielestä ihan nätti jo noillakin, vaikkei ehkä kauhean erikoinen. No, sitä alempaa spoileria ei usein näe liikenteessä.

Gti:ssä taisi olla erilainen maskikin, voin olla kyllä väärässä tästä.
 
Vs: korisarjaa -90 vuoden colttiin!!

Ovien kylkimuovisarjat minulla oliskin myytävänä,muistaakseni vielä pari värivaihtoehtoakin,vaikka varmaan pitäisi maalata...?
Jos sellaiset kiinnostaa niin vaikka privaviestillä voi niistä kysellä... :)
 
Takaisin
Ylös Bottom