Korisarjat galant 2.0l 24v V6 94vm

skviitsi

New Member
Liittynyt
16 Kesäkuu 2005
Sijainti
Veikkola
Elikkäs, heti kättelyyn pahoittelen uuden threadin tekemistä mutta en ole haku tuloksilla hirveämmin löytäny muuta kuin erebumin version joka ei ainakaan itselleni kolahtanut.

autona olisi siis (koten otsikkokin kertoo) 94vm 2l v6 gallu johon tahtoisin korisarjan jostain löytää, mahdollisimman halvalla(tai jos ei halvalla saa nii mittää ei tietenkään voi) tietenkin ja aikalailla suoraan sopiva pitäis olla koska lasikuidun sunmuiden kanssa menee vähän peukalo keskelle kämmentä.

eli jos löytys urlia mistä kattoa ja mahd. (jos jotain jenkkisivuja jne) maahantuojien osotteita.

kiitos
 
Halvalla ei löydä mistään, se on varma. Hinnat pyörivät tonnin kieppeillä ja siitä ylöspäin. Erebun ym valmistajat tekevät ihan kivan näköisiä settejä. Lisätietoa saa Googlesta, hakusanoiksi vaikka "Galant 1993 body kits". :peukku

Muistaakseni myös Completoksella oli parilla tonnilla kitti saatavilla. Siinä säästää muutamia satasia kun tilaa ulkomailta...
 
kiitoksia.
entäs miten sen asian suhteen että jos ei sarja ei tahdokkaan suoraan istua paikalleen, mistähän kannattaisi lähteä apua kyselemään?
itse jos siihen lähden koskemaan niin voi samantien tilata uuden ;D
 
skviitsi sanoi
kiitoksia.
entäs miten sen asian suhteen että jos ei sarja ei tahdokkaan suoraan istua paikalleen, mistähän kannattaisi lähteä apua kyselemään?
itse jos siihen lähden koskemaan niin voi samantien tilata uuden ;D

Melkeinpä suosittelen etsimään lähimmän klubilaisen tuolta jäsenten puhelinnumerohakemistosta, varmasti löytyy sinunkin läheltä auttamishaluisia ja todella ammattitaitoisia kavereita ;)

Nuo puhelinnumerot taitavat olla "jäsenetuuksia" eli ne eivät näy ei-jäsenille.

Itse olen monet ongelmat ratkaissut soittamalla muistaakseni 3 eri klubin kaverille :)
 
Takaisin
Ylös Bottom