Koti poppi ja teatteri vehkehet..

M

Molmatsalo

Guest
Aattelinet jos ois jollain samoja intressejä tälläkin saralla, ni mulla on noita real vhs ja dvd leffoja kertynyt ja voisin vaihdella jos jotain kiinnostaa.. keräilen näet mafia pätkiä ja willisin leffoja.. willisiltä mulla on sen koko tuotanto 38movieta, mut puolet on vhs:nä ja haluisin päivittää ne dvd movieixi..
 
Sit tommosia aktiivi subbareita ja ämyreitä oon kots rakennellut useaan otteeseen (kavereille sit aina tullu jobattua.. ;D) ja tuossa on nyte kehitteillä putkiesivahvistin ja putkipääte..

Eli siis jos on tuollaisia tarpeita../ kysymyksiä..

helppaan kyllä..
 
Kyllä kotiteatteria harrastetaan (5 kanavaa).
Uutiset katsotaan 32ws telkasta ja dvd leffat lcd "tykillä" 8)
Erittäin hyvä keskustelupalsta löytyy www.dvdplaza.fi . Alottelijoita neuvotaan kunhan on eka käyttänyt searchia ja muistaa käytöstavat.
 
joo kyllä täälläkin löytyy jotain pientä viritin 5+1 ja töllöö katotaan vielä 28:sta ja dvd olis hakusessa :) onko kellään kokemusta niistä "kopioivista" dvd:stä että tekeekö sillä mitään vai ei ???
 
joo, kyls sillä tekee mut noista aluekoodeista en ossaa sanoa kuinka ne palaa levylle .. meinaan audiolaitteena..
PC-asemana käytettäessä ei oo onkelmaa.. mut levyjen (r jaRW hinta on ainakin vielä pilvissä... :-[
 
Joo vehkeet löytyy täältäkin! kaikki muut paitsi subi kun noi vehkeet tykittää joo siinä määrin etten (lue: Emäntä :-/) ole katsonu vielä tarvitsevani sitä, kun tuo tuuninki (autohifi) tuntuu syövän kaikki fyrkat niin täytyy vähän jommassakummassa joustaa :'( Mutta zydeemit on Sonya kaikki lukuunottamatta tv;tä (34") ja kaiuttimia! Ja mitä leffoihin tulee niin mä voisin myös vaihtaa mun VHS;sät DVD;hin Ja jos joltakulta löytyis Pulp Fiction,Natural Born Killers ja The Crow 1 DVD;t niin voisin ostaa pois kuleksimasta
 
Jesh, sama homma täällä eli kotiteatterisysteemit löytyy aina 32" telkkua myöden :) Lattiakaiuttimina Polk Audion RT600i:t, subbarina Polk Audion 8" aktiivi PSW250, surround-kaiuttimina ja keskikaiuttimena Sonyn kohtuuhalvat pöntöt. Viritinvahvistimena Sonyn STR-DE945 ja DVD-soittimena Panasonicin RV31.
Jos joku sattuu tietämään miten tuosta soittimesta saisi region-freen niin olisin enemmän kuin kiitollinen tiedosta :) Tällä hetkellä se on siis R1.
 
Jeps täytyypä ottaa selvää ku ne tuolla hifistudiolla sen kyls tekee ja maxaa noin 100eeroa niin ei kovin pa´ha homma voi olla...( siis aluekoodi lukonn poisto..)
 
Juu ei varmaan oo paha homma. Itsekin joskus jostain luin, että onnistuu kyllä, mutta että vaatii jonkunlaisen erityis-DVD levyn tai jotain ja että Englannista muistaakseni piti tilata. Hyvä tietää, että Suomessakin onnistuu, tosin tuo hifistudion 100 eeroa kuullostaa kohtuullisen huomattavalta summalta :eek:
 
Mun "kotiteatteri" on rakennettu "vähemmän on enemmän" -periaatteella (köyhä):
- viritinvahvistin Harman-Kardon 3470
- 2 kpl Amphion Argon-kaiutinta jalustoilla
- 20" Mark-televisio (Wheeee!!!)
- tiatokoneenromu
 
;DRe: Koti poppi ja teatteri vehkehet..

Dodii, nyte ov videokki päivitetty hifistä svhs:xi

Ja nyts on fiilis yes, mahtavasti kuva parani kopioitaessa Y/C kuvana dvd:ltä vhs.lle...

Ois nuot videot sit hukattavana taas, JVC HRJ-690 vm.2000 täysin ok.
-puolinop.
-häiriötön pyskuva.
-5 erinop. kuvakelausta
-play takaperin jne.
-HiFi-stereo, kohinanpoistolla..
-TV-link..
-kaks scarttia
-RCA line out
-showview
-kuvaruutunäyttö..
- ja kaikennäköstä muutakivaa toimintoa...

;D

150e/jos kiinnostaa..

;D
 
Takaisin
Ylös Bottom