Kuinka päädyit Pajeroon?

H

Hammer

Guest
Tämä nyt on lähinnä Pajeron omistajille osoitettu kysymys. Eli kuinka päädyit valitsemaan autoksesi juuri Mitsubishi Pajeron? Harkitsitko jotain muuta maasturia ja miksi Pajero vei voiton? Ja jos sinulla on useampi Pajero ollut, niin mikä on sinut saanut pysymään Pajerossa?

Itse olen ollut aina kiinnostunut maastureista ja ex-muijakaverin perheellä oli vm-98 Pajero ja sillä kun pääsi itsekin ajamaan, niin siitä heräsi kiinnostus Pajeroon ja sitä myöten myös Mitsuun.

Vuoden Transetilla ajon jälkeen päätin hankkia maasturin ja kun kävin kiertelemässä autoliikkeissä, niin Land Cruiserit oli liian kalliita, Patrollit rumia ja kalliita. Pajerot ovat hyvän näköisiä ja sopivan hintasia, siis näissä vanhemmissa korimalleissa. Tokihan se vm-91 -> olisi tyylikkäämpi, mutta hintaan saa lisätä ainakin 10 000 euroa lisää, joten se siitä. Vaan eipä minulla ole valittamista tästä vanhemmastakaan mallista ja Pajerolla olen ajatellut ajella jatkossakin. Mites teillä muilla Pajero-kuskeilla?
 
Re:Kuinka valitsit päädyit Pajeroon?

Maasturi oli muutenkin mielessä mikä ettei Pajero hyvä peli. Olis yksi kysymys Pitäisi vaihtaa vetoakselinkumi eteen sisäpuolelle tuleeko öljyä ulos. Tuutko Hammer muuten sinne Lahteen viikonlopulla.
 
Re:Kuinka valitsit päädyit Pajeroon?

Erkka sanoi
Tuutko Hammer muuten sinne Lahteen viikonlopulla.

Olin alunperin tulossa, mutta taitaa jäädä nyt väliin kun pitää vaihtaa jarrulevyt ja -palat sekä talvirenkaat Paheroon. Mut toivon mukaan nähdään jossain muussa miitingissä. ;)
 
Meitsi päätyi Pajeroon pitkälti samoista syistä kuin edellisetkin, eli Lantikka on liian kallis ja Patrolli sikaruma. Lisäksi Pajerossa on tarvittaessa pieni ripaus henkilöautomaisuutta, joten sillä jaksaa ajaa myös arkiajoa, tämä lähinnä Patrolliin verrattuna. Ja Suzuki on liian pieni, Isuzu taas on ihan Ooppeli. Suurin vaikutus on kuitenkin sillä, että niin monella sukulaisella ja kaverilla on ollut Paholaisia. Niillä kun olen ajellut, niin olen aina tuumaillut, notta semmonen on vielä saatava. Kavereilla on ollut myös noita "uudempikoppasia", mutta mielestäni siinä ei ole mitään niin ihmeellistä, että maksaisin 10 kiloeuroa enemmän kuin omastani. Jollain tavalla tykkään tästä vanhasta kopasta, siinä on tiettyä miehekkyyttä, jota uudemmasta kopasta on hävinnyt. Vaikka nättihän sekin on, ei siinä mitään.
 
Re:Kuinka valitsit päädyit Pajeroon?

Erkka sanoi
Pitäisi vaihtaa vetoakselinkumi eteen sisäpuolelle tuleeko öljyä ulos.


ei pitäis tulla mutta muuten aika kätten voiteet on se vaihto
 
:eek: Olin 20v vuotta ihan Volvo immeinen niitä minulla oli peräkkäin useampi eri mallinen.Kunnes sitten kerran eräillä caravan treffeillä jäin vaunun kanssa kiinni märälle nurmikolle pieneen nousuun.Järjestäjien toimesta meidät veti Lada Niva kuiville.Silloin sanoin vaimolle että tämä ei enää toistu.Tämän jälkeen ostin ensimmäisen Pajeroni.Nykyinen Pajero Sporttini on kolmas peräkkäinen veturi.Pajeroilla olen ajellut viimeiset 12 vuotta.Auto on turvallinen,näyttävä ja pääsee liikkumaan miltei paikkaan kuin paikkaan.
Aion jatkossakin pysyä Pajero immeisenä. ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom