Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?


IMG_0822.jpg


Tässähän tämä kohtalaisen tuore ostos on ;D
 
Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

Tässäpä Oma Napero!
Vielä ois vietävä rojektia eteenpäin!
Kuvia lisään kunhan saa rakenneltua

Renkaina 35"
Alustaan tulossa päivitys!
Kaaret lähti mäkeen ja uutta tilalle!
Turbo sanoi pakopuolelta itsensä irti joten uutta tilalle...
Takapuskuri lähti kävelemään ;D
 

Liitetiedostot

  • Valokuva0142.jpg
    Valokuva0142.jpg
    245.2 KB · Lukukerrat 2,214
Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

mitsul20025 sanoi
Tällänen -01 2.5 tdic pajero tuli laitettua.
mitsubishi-pajero-4841785_b_da704e283c20d329.jpg
Hyvä konevalinta... jotenki tuntuu että tuo 4D56 kone on luotettavin ja toooodella pitkään kehitelty vaikkakin nykyään litroiltaan pienin mahdollinen tarjokkaista.
 
Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

Huh, tuosta 4D56 luotettavuudesta voidaan olla montaa mieltä :D

mk3 pajerohan painaa yli 2t tyhjänäkin, kiire ei ainakaan passaa olla 99 heppasella mihinkään :driver
 
Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

Titan19 sanoi
Huh, tuosta 4D56 luotettavuudesta voidaan olla montaa mieltä :D

mk3 pajerohan painaa yli 2t tyhjänäkin, kiire ei ainakaan passaa olla 99 heppasella mihinkään :driver
saahan siitä kummasti lisäpuhtiakin, tosin ei se silti mikään urheiluauto ole mutta pysyy liikenteen mukana
 
Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

Titan19 sanoi
Huh, tuosta 4D56 luotettavuudesta voidaan olla montaa mieltä :D

mk3 pajerohan painaa yli 2t tyhjänäkin, kiire ei ainakaan passaa olla 99 heppasella mihinkään :driver
Kyllähän ton koneen rikkoontumiset on käyttäjän virheitä. Kylmällä koneella kengittäminen, öljyttömyys, väärät öljyt (kone ei tykkää 0-5W alkusista öljyistä), kuuman koneen jälkikäytön unohdukset kesäkeleillä jne. Virittämisestä toi kone vaan tykkää, kun huolehtii välijäähdytyksen kuntoon ja avartaa pakopuolta ennenkuin lisää ahtopaineita. Tehojahan myllystä kyllä löytyy ku vähän säätää, se ei ongelma. Kokemusta löytyy kolmesta koneesta joissa oli 300 000km pohjalla kun viritin ahdot 1,5 bariin. Yhdellä ajoin puoleen miljoonaan ja vaihdoin. Seuraavalla 700 000km mittarissa kun vaihdoin ja nykyiseen tulee puolimiljoonaa mittariin tämän vuoden puolella. Paljonko sen koneen pitää kestää ja mitä, että voi puhua luotettavuudesta??? Vai onko ollu vaan lottovoittajan tuuri?
 
Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

Eiköhän sen nyt luulisi jonkun aikaa kestävän kun uusi kansi vasta vaihdettu. Koneen tehoilla ei omasta mielestä niin merkitystä, ei kai tuollasen mikään kiihytysauto tarvi olla, tarvittaessa kyllä pääsee toista sataakin :)
 
Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

Janne sanoi
Kyllähän ton koneen rikkoontumiset on käyttäjän virheitä. Kylmällä koneella kengittäminen, öljyttömyys, väärät öljyt (kone ei tykkää 0-5W alkusista öljyistä), kuuman koneen jälkikäytön unohdukset kesäkeleillä jne. Virittämisestä toi kone vaan tykkää, kun huolehtii välijäähdytyksen kuntoon ja avartaa pakopuolta ennenkuin lisää ahtopaineita. Tehojahan myllystä kyllä löytyy ku vähän säätää, se ei ongelma. Kokemusta löytyy kolmesta koneesta joissa oli 300 000km pohjalla kun viritin ahdot 1,5 bariin. Yhdellä ajoin puoleen miljoonaan ja vaihdoin. Seuraavalla 700 000km mittarissa kun vaihdoin ja nykyiseen tulee puolimiljoonaa mittariin tämän vuoden puolella. Paljonko sen koneen pitää kestää ja mitä, että voi puhua luotettavuudesta??? Vai onko ollu vaan lottovoittajan tuuri?

Juu juu kyllähän sen saa kestämään vaikka miljoonan kun pitää oikein kukkaa kämmenellä ja pyyhkii pölytkin moottorista joka reissun jälkeen. Iltasatuakaan ei parane unohtaa :D

Luettelit melkoisen kasan toimenpiteitä joilla ko moottorista saa toimivan pelin. Eihän siinä jos roplaamisesta pitää mutta onneksi on olemassa moottoreita joissa ominaisuudet löytyy jo tehtaalta tullessa. Oma 4D56 laukesi vajaan 600tkm jälkeen nokka-akselin räjähtämiseen. Sitä ennen pari kantta mennyt ja valuttanut varmaan tynnyrillisen öljyä joka saumasta, oli tiivisteet millaiset tahansa. Pärjäshän sillä mutta eniten nosti kuskin lämpöjä kun yritti hinata jotakin isompaa.
 
Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

Tällanen tuli ostettua itselle: L200 Intense Magnum -05

picture.php
 
Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

Titan19 sanoi
Juu juu kyllähän sen saa kestämään vaikka miljoonan kun pitää oikein kukkaa kämmenellä ja pyyhkii pölytkin moottorista joka reissun jälkeen. Iltasatuakaan ei parane unohtaa :D

Luettelit melkoisen kasan toimenpiteitä joilla ko moottorista saa toimivan pelin. Eihän siinä jos roplaamisesta pitää mutta onneksi on olemassa moottoreita joissa ominaisuudet löytyy jo tehtaalta tullessa. Oma 4D56 laukesi vajaan 600tkm jälkeen nokka-akselin räjähtämiseen. Sitä ennen pari kantta mennyt ja valuttanut varmaan tynnyrillisen öljyä joka saumasta, oli tiivisteet millaiset tahansa. Pärjäshän sillä mutta eniten nosti kuskin lämpöjä kun yritti hinata jotakin isompaa.
No ei mikään kone pelkillä iltasaduilla kunnossa pysy. Perus järkevä huoltelu sopivissa yhteyksissä riittää. Etupään stefojen ja vesipumpun vaihto aina jakoremmin vaihdon yhteydessä vie noin vartin enemmän aikaa kun pelkkien remmejen ja kiristinten vaihto. Kytkin ku menee noilla kilometreillä vaihtoon muutamia kertoja niin tällää samaan remonttiin kampiakselin takastefan vaihdon. Onhan mullaki vuotanu nuo koneet aina jostain vähän, mutta näillä opeilla ei kuitenkaan ihan tynnyrikaupalla. En ole pienten vuotojen antanu häiritä, voiteleepahan vähän ulkopuoleltaki niin ei ruostu :) Jos ei innosta pieni tehojen nosto ja hinuria tarvii niin isokoneisempaa autoa sitte hankintalistalle. 600tkm on ihan kelpo kilometrit nekin konelle ku koneelle varsinki jos tynnyrikaupalla vuotaa öljyä (saattaa olla että käyny aika kuivanaki välissä). Oliko jakoremmi ehjä ku nokka räjähti? EPÄILEN! Jokaisella on omat mieltymyksensä näistä romuista, mutta ite oon oppinu huoltamaan ja sitäkautta luottamaan tähän koneeseen.
 
Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

Janne sanoi
Kyllähän ton koneen rikkoontumiset on käyttäjän virheitä. Kylmällä koneella kengittäminen, öljyttömyys, väärät öljyt (kone ei tykkää 0-5W alkusista öljyistä), kuuman koneen jälkikäytön unohdukset kesäkeleillä jne. Virittämisestä toi kone vaan tykkää, kun huolehtii välijäähdytyksen kuntoon ja avartaa pakopuolta ennenkuin lisää ahtopaineita. Tehojahan myllystä kyllä löytyy ku vähän säätää, se ei ongelma. Kokemusta löytyy kolmesta koneesta joissa oli 300 000km pohjalla kun viritin ahdot 1,5 bariin. Yhdellä ajoin puoleen miljoonaan ja vaihdoin. Seuraavalla 700 000km mittarissa kun vaihdoin ja nykyiseen tulee puolimiljoonaa mittariin tämän vuoden puolella. Paljonko sen koneen pitää kestää ja mitä, että voi puhua luotettavuudesta??? Vai onko ollu vaan lottovoittajan tuuri?
Menee OT:ks mutta komppaan kyl Jannee tässä asiassa, oman 4D56:sen konevauriot otan täysin omaan piikkiin.... ei noita ajamalla rikki saa, typeryydellä kylläkin!! Mitsul20025:lle onnittelut valinnasta, on ainakin minun mieleen ajella tuo 3-koppanen (tosin kuvaa en oo vielä tänne saanu ::) )
 
Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

Janne sanoi
No ei mikään kone pelkillä iltasaduilla kunnossa pysy. Perus järkevä huoltelu sopivissa yhteyksissä riittää. Etupään stefojen ja vesipumpun vaihto aina jakoremmin vaihdon yhteydessä vie noin vartin enemmän aikaa kun pelkkien remmejen ja kiristinten vaihto. Kytkin ku menee noilla kilometreillä vaihtoon muutamia kertoja niin tällää samaan remonttiin kampiakselin takastefan vaihdon. Onhan mullaki vuotanu nuo koneet aina jostain vähän, mutta näillä opeilla ei kuitenkaan ihan tynnyrikaupalla. En ole pienten vuotojen antanu häiritä, voiteleepahan vähän ulkopuoleltaki niin ei ruostu :) Jos ei innosta pieni tehojen nosto ja hinuria tarvii niin isokoneisempaa autoa sitte hankintalistalle. 600tkm on ihan kelpo kilometrit nekin konelle ku koneelle varsinki jos tynnyrikaupalla vuotaa öljyä (saattaa olla että käyny aika kuivanaki välissä). Oliko jakoremmi ehjä ku nokka räjähti? EPÄILEN! Jokaisella on omat mieltymyksensä näistä romuista, mutta ite oon oppinu huoltamaan ja sitäkautta luottamaan tähän koneeseen.

Vuodot nyt oli maltillisia eikä ne öljypintaan juuri vaikuttaneet mutta jotenkin hajotti kun tuntui että aina vuotaa jostain kun yhden paikan tilkitsee (eikä vain moottorista..) :D Jotkut koneet vaan vuotaa enemmän. Isäukko naureskeli tälle öljyruiskulle vaikka sen Volvossa oli pian samoja kilometrejä ja tippaakaan ei vuotanut. Pahin oli kun räjähti edestä alipainepumpun letku kesken ajon. Pari litraa lähti taivaan tuuliin mutta selvittiin säikähdyksellä.

Lopullinen tuho tapahtui tarkemmin ottaen kun nokka irtosi kiinnityksistään mutta seuraukset samat. Jakohihna oli vaihdettu jotain 10tkm tätä ennen kaikkine oheiskilkkeineen. Samalla tuli laitettua jarruja isolla rahalla joten ehkä kaikki kustannukset juuri ennen hajoamista aiheutti pieniä traumoja kyseistä konetta kohtaan... :seina

No juu tais mennä off topiciksi mutta ei se mitään, jatketaan. Itsekin kyylännyt jo hyvän tovin sopivaa mk3 pajeroa mutta ihan 3.2 koneella olevaa. Melkein 2/3 kilometreistä taitaa tulla vetohommissa joten pikkasen vääntöä olisi mukava olla :driver
 
Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

Tuossa omani ennen ja nyt,pientä muuttumista havaittavissa ;D

Kesällä 2010 minulle tullessa:
DSC_0258.JPG

Noin 2viikkoa sitten:
DSC_1162.JPG
 
Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

Mie juur persjantaina ostin ittelein tuollase "herrasmies" maasturin, tarkootus olis pitää hänet mahollisimman orgiksena eli tuo karjapuskuri lähtee samoin kuin nuo 16" renkaat, kaik sähkösetki kamppeet toimii niiku pitääki eikä o mätä.
Mahdottoman mukava noihin miu ex-dsl pajeroihi verrattuna, ei kuulu kalinaa eikä rutaja loota ;D
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/pajero/4894496
 
Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

fisu sanoi
Mie juur persjantaina ostin ittelein tuollase "herrasmies" maasturin, tarkootus olis pitää hänet mahollisimman orgiksena eli tuo karjapuskuri lähtee samoin kuin nuo 16" renkaat, kaik sähkösetki kamppeet toimii niiku pitääki eikä o mätä.
Mahdottoman mukava noihin miu ex-dsl pajeroihi verrattuna, ei kuulu kalinaa eikä rutaja loota ;D
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/pajero/4894496

vähän offtopik mutta ootko ajanu uusilla D4D hilukseilla tai haisuleilla... voi sitä rutinan määrää mitä se kone pitää ;D vaikka onkin terve ;D
 
Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

No olen ja siksipä ei tullu kyseeseenkään mokomat, toki hintakin oli 1 määräävä tekijä köyhälle mut kun on noita Naperoita ollu ennenki ni tiesin et on oikeinkin oiva kärry jos vaan on ehjä, hauskintahan täs on se et to ostettiin emolle tuo Mirada ja häne tenavat tuli tänään kotio ni enempi 10v kundit diggaa Pajeroa ku 1474kpl valmistettua Miradaa ja vielä 318 Police Special tekniikallla :nykii
 
Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

fisu sanoi
No olen ja siksipä ei tullu kyseeseenkään mokomat, toki hintakin oli 1 määräävä tekijä köyhälle mut kun on noita Naperoita ollu ennenki ni tiesin et on oikeinkin oiva kärry jos vaan on ehjä, hauskintahan täs on se et to ostettiin emolle tuo Mirada ja häne tenavat tuli tänään kotio ni enempi 10v kundit diggaa Pajeroa ku 1474kpl valmistettua Miradaa ja vielä 318 Police Special tekniikallla :nykii

vähän ot jutulla menee mutta.....
köyhä se on itekin, kuntayhtymän ja naapurin autosta kokemuksia.... hirveitä raksuttimia uuden tojot.

mut itekin miettiny ihan vakavasti jos mikkoa alkais härnäilemään että hommailis mulle challegerin 3,5gdi koneella.... sais tilaa ja vetojuhdan.... :) hinnat ku punapiste maassa alkaa 1 ja 2lla tradecarwievin listoilla :nykii
 
Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

picture.php


tuollaisella on koitettu hoitaa työkalun, käyttöauton, ja harrasteauton virkaa nyt kevät talvesta asti.
 
Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

Auto meinas olla vähän kuranen ton jälkeen :)

kuvia klikkaamalla pitäis aueta lyhyt videon pätkä







kuraa.jpg
 
Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

Peltokunkku Vol.3! :peukku

Näin ne Hilut hinattiin ylös ojasta.

_full.jpg


Kaljalaatikon veto meni mulle! 8)

163.jpg


Siinä melkein voittaja jonka haastoin vielä viimesillä metreillä... ja kuinkas kävikään! :peukku

_full.jpg


Pajero kruunattiin kolmannen kerran "Peltokunkuksi"
 
Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

Lainaampa kuvatopicia.

1288022195_132044813_1-Fotos-de--Mitsubishi-Pajero-32-DI-D-Dakar-1288022195.jpg


Tommonen maski tarttis saada, mutta mistä löytyisi? Pre-faceliftiin tais olla ihan lisävarusteena (MR?????), mutta faceliftin puskuri taitaa olla maskin kohdalta erilainen? Kait noita jossain myydään, kun niitä välillä näkee?
 
Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

Laitetaan nyt sitten tämmönen lähikuva.
 

Liitetiedostot

  • Pajeron valosysteemi2.jpg
    Pajeron valosysteemi2.jpg
    139.5 KB · Lukukerrat 1,465
Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

Tuollainen on nykyään. Onkohan tämä nyt jo 12 pajero :) Kaikkia malleja tullu kokeiltua ja nyt on toinen 2.8tdic koneella ja on se mieluinen pata.
Ilmastoitu 1998 GLS facelifti mallia ja koroteltu 2" + 33-12.5-15 rattailla. Nyt tekee mieli korottaa lisää ja laittaa 35" rattaat.
 

Liitetiedostot

  • PAjero -98.jpg
    PAjero -98.jpg
    93.9 KB · Lukukerrat 1,140
Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

Tälläne romisko, 1990 2,5 TDIC
 

Liitetiedostot

  • paje.jpg
    paje.jpg
    117.4 KB · Lukukerrat 1,168
Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

Laitetaan nyt omakin keltuainen tähän topiciin, ja lisäksi vielä tuo punainen joka on etualalla valokeilassa, tietysti omistajalta lupaa kysymättä (Ilotalo)
 

Liitetiedostot

  • minit.jpg
    minit.jpg
    104.5 KB · Lukukerrat 1,144
Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

10659228_10152656440129089_6713149094033648599_n.jpg


Hiibinä tunturin (1140m) huipulla
 
Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

Pitkästä aikaa omasta taloudesta taas löytyy Pajero :peukku

2.8TD GLS "Super Select" aj. 260tkm. Varusteista löytyy mm. Webastoa, ilmastointia jne. :driver

Ostovaiheessa :



Sitten ensimmäisenä alle vaihdettiin maastokelpoiset kummit :driver

 
Vs: Kuvia foorumille rekisteröityneiden Pajeroista?

Tollanen havaittavissa Jyväskylän MLK:ssa, vaunu on toistaiseksi Huittisissa...

_img1280.jpg
 
Takaisin
Ylös Bottom