Vs: Kyselyä evojen bensankulutuksesta ja vakkarista.
Saako sinisten leiristä heittää pienen offtopikin tähän väliin myöskin?
Evothan on melkoisia säästöpossuja
Oma 2-litrainen, automaattivaihteinen, turbo-Legacy vie 10-11 litraa satasella vaikka mitä tekis. Onko tuossa vaan säädöt niin metässä, vai vaikuttaako tuo Subarun kahden ahtimen systeemi niin paljon kulutukseen? En tiedä, mutta Biimin alle ysin kulutukset automaatti-Evolla saa täällä aikaan lievän kateellisuusreaktion. Tuossa Legacyssä kahden ahtimen järjestelmä on toteutettu Legnumista poikkeavasti sekventiaalisesti, eli pienempi ensin, isompi sitten kun jaksaa heräillä. 80-100 km/h vauhdeissa pikkupilleri ahtaa jo iloisesti, eli olisko siinä syy suureen kulutukseen?
Eipä nää mitään pisaralla pisimmälle kisailijoita ole ja ei tää mun taloutta kaada, että siihen on turha tarttua, mutta olishan se kiva jos normiajossa pääsis alta kymppiin edes. Käyn mittauttamassa tuon tehot ja samalla kyselen seoksista, säätämäänhän sitä ei ST-Motors pysty, mutta jos sieltä kuitenkin jotain syitä selviäisi. Säädellään sitten muualla jos aihetta on.
Ei mulla kauhiasti muuta, säännöllisesti tulee tätä palstaa luettua tuon Subaruklubin ohella niin nyt ajattelin vähän täältä antaa tunnustusta
Saako sinisten leiristä heittää pienen offtopikin tähän väliin myöskin?
Evothan on melkoisia säästöpossuja
Oma 2-litrainen, automaattivaihteinen, turbo-Legacy vie 10-11 litraa satasella vaikka mitä tekis. Onko tuossa vaan säädöt niin metässä, vai vaikuttaako tuo Subarun kahden ahtimen systeemi niin paljon kulutukseen? En tiedä, mutta Biimin alle ysin kulutukset automaatti-Evolla saa täällä aikaan lievän kateellisuusreaktion. Tuossa Legacyssä kahden ahtimen järjestelmä on toteutettu Legnumista poikkeavasti sekventiaalisesti, eli pienempi ensin, isompi sitten kun jaksaa heräillä. 80-100 km/h vauhdeissa pikkupilleri ahtaa jo iloisesti, eli olisko siinä syy suureen kulutukseen?
Eipä nää mitään pisaralla pisimmälle kisailijoita ole ja ei tää mun taloutta kaada, että siihen on turha tarttua, mutta olishan se kiva jos normiajossa pääsis alta kymppiin edes. Käyn mittauttamassa tuon tehot ja samalla kyselen seoksista, säätämäänhän sitä ei ST-Motors pysty, mutta jos sieltä kuitenkin jotain syitä selviäisi. Säädellään sitten muualla jos aihetta on.
Ei mulla kauhiasti muuta, säännöllisesti tulee tätä palstaa luettua tuon Subaruklubin ohella niin nyt ajattelin vähän täältä antaa tunnustusta