Kytkimen slave cylinder 3000GT VR4

Elina75

Member
Liittynyt
7 Maaliskuu 2006
No nyt se sitten hajosi omastakin, ja tietysti juuri kun ei ole uutta tilalle tai korjaussarjaa, ja Jouluajelulle tarvii saada auto liikenteeseen. Tuohan yksi vakio-ongelma näissä, niinkuin niitä ei muuten riittäisi :)

Löytyiskö keltään toimivaa, ellei peräti tehdasuutta apusylinteriä? Ja tarvii olla 93- mallinen, vanhemmissa hieman eri mallinen.

Pitää huomenna kysellä Vemixin suunnaltakin, mutta jotenkin veikkaan että "1-2 kuukautta ja x00 juuroa" :(


------------
3000GT/Dodge Stealth tavaraa: http://mitsu3000gt.qnet.fi/mitsu.shtml
 
Vs: Kytkimen slave cylinder 3000GT VR4

Tehdasuusi korjaussarja löytyy multa hanskalokerosta.
Ostin tuossa 2vkoa sitte sen, muttei o tullu asennettua, enkä tiedä tarvitsenko edes.
Hintaa en tiedä, kun sanoivat et luottoa on sinnesuuntaa vielä ni laitettii oottelee paria muuta pikkuosaa ;D
 
Vs: Kytkimen slave cylinder 3000GT VR4

Harri K sanoi
Tehdasuusi korjaussarja löytyy multa hanskalokerosta.
Ostin tuossa 2vkoa sitte sen, muttei o tullu asennettua, enkä tiedä tarvitsenko edes.
Hintaa en tiedä, kun sanoivat et luottoa on sinnesuuntaa vielä ni laitettii oottelee paria muuta pikkuosaa ;D

Ok, palaan asiaan kun ehdin purkamaan sen verran että näen että on varmasti sylinteri, eikä vain esim. se letku siellä jotka nekin usein alkavat vuotamaan. Vemixiltäkö tuo löytyi, oliko sulla tuon korjaussarjan osanumeroa?
 
Vs: Kytkimen slave cylinder 3000GT VR4

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=12644.msg125086#msg125086

Ja mielestäni apusylkky on kyllä sama...pääsylkyssä se ero on vuosimallien välillä, kuten tuolta näet.
Vemix:ltä tilasin ja kesti joku 2-3vkoa tulla...se letkukin on hyllyssä (vemixillä odottaa et hakisin sen)
 
Vs: Kytkimen slave cylinder 3000GT VR4

Harri K sanoi
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=12644.msg125086#msg125086

Ja mielestäni apusylkky on kyllä sama...pääsylkyssä se ero on vuosimallien välillä, kuten tuolta näet.
Vemix:ltä tilasin ja kesti joku 2-3vkoa tulla...se letkukin on hyllyssä (vemixillä odottaa et hakisin sen)

Ei auennut tuo sivu mutta jostain olin katsovinani että 92 vuoden aikana oli muuttunut malli. Tuon letkun vaihdan kanssa joka tapauksessa koska tahtovat hajota omia aikojaan, ainakin yhtä usein kuin itse sylinteri. Ja samalla vaihtaa se kunnolliseen teräspunosletkuun.

3SX:n sivujen mukaankin 91-malli on erimoinen, en sitten tiedä mitä ovat tuossa uudemmassa päivittäneet:

http://www.3sx.com/store/comersus_viewItemBundle.asp?idProduct=24254
 
Vs: Kytkimen slave cylinder 3000GT VR4

Ainii et o jäsen..jäsenille näkyy kaikkee kivaa:

MB 870513 (Kytkimen pääsylinterin tiivistesarja)
MD970498 CYLINDER KIT,CLUTCH RELEASE (apusylkyn tiivistesarja)

MB896898 SPRING,CLUTCH RELEASE CYLINDER PISTON RETURN (apusylkyn jousi)

MB670290 CYLINDER ASSY,CLUTCH RELEASE apusylkky kokonaan

MB555423 CYLINDER ASSY,CLUTCH MASTER pääsylkky kokonaan (vanhempi?)
MB871579 CYLINDER ASSY,CLUTCH MASTER

ja jotai muita esim:
http://z1516club.fc2web.com/framepage3.html
(babelfish kääntää hyvin japani-englanti)


MB505495 CENTER BEARING,PROPELLER SHAFT,FR (Kardaanin tukilaakeri 1kpl)
 
Vs: Kytkimen slave cylinder 3000GT VR4

Elina75 sanoi
Ok, palaan asiaan kun ehdin purkamaan sen verran että näen että on varmasti sylinteri, eikä vain esim. se letku siellä jotka nekin usein alkavat vuotamaan. Vemixiltäkö tuo löytyi, oliko sulla tuon korjaussarjan osanumeroa?

No niin, tänään ehti alkaa tutkimaan ongelmaa, ja se letkun pätkähän se siellä vuoti. Aika säälittävää Mitsulta että letkutkin on tuota luokkaa että tyyppiviaksi voi lukea tuon letkunpätkän vuotamiset... hieman pikafixaus kunnes ehtii tilata siihen kunnon teräspunosletkun, mutta eiköhän tuolla jouluajelut onnistu: http://mitsu3000gt.qnet.fi/hose.jpg
 
Vs: Kytkimen slave cylinder 3000GT VR4

Olis tuos se letkukin autossa hanskalokerossa ;D
Näytti että olis parempaa laatua se uusi...
 
Vs: Kytkimen slave cylinder 3000GT VR4

Harri K sanoi
Olis tuos se letkukin autossa hanskalokerossa ;D
Näytti että olis parempaa laatua se uusi...

Jos se on sulle tarpeeton niin voisin kyllä ostaa pois kuleksimasta...

Jos olisit myymässä niin kerrotko paljonko kustantaa ja saisitko esim. jo huomenna tulemaan matkahuollossa/bussin kyydissä Noormarkkuun tai Poriin??
 
Vs: Kytkimen slave cylinder 3000GT VR4

Elina75 sanoi
Jos se on sulle tarpeeton niin voisin kyllä ostaa pois kuleksimasta...

Jos olisit myymässä niin kerrotko paljonko kustantaa ja saisitko esim. jo huomenna tulemaan matkahuollossa/bussin kyydissä Noormarkkuun tai Poriin??

Laitoin vielä mailia aiheesta...
 
Vs: Kytkimen slave cylinder 3000GT VR4

Vastasin mailiin...on toi kyllä mullakin menos varmuude vuoksi vaihtoon, kun epäilen sisustan olevan sielt vähän rikki vanhassa.
Ja lisäksi olen maalla Keuruulla, ja katsoin ettei ny enää kyl saa sitä sinnepäi lähtee...matkaakin keskustaan olisi jonkin verran...
 
Vs: Kytkimen slave cylinder 3000GT VR4

Harri K sanoi
Vastasin mailiin...on toi kyllä mullakin menos varmuude vuoksi vaihtoon, kun epäilen sisustan olevan sielt vähän rikki vanhassa.
Ja lisäksi olen maalla Keuruulla, ja katsoin ettei ny enää kyl saa sitä sinnepäi lähtee...matkaakin keskustaan olisi jonkin verran...

Jeps vaikuttaa olevan osa jonka vaihto tulis olla 60/90K huollossa pakollisena toimenpiteenä... Joka vuosi syksyllä sama juttu kun ilman kylmenee niin alkaa nuo letkut paukkua. Ei ollut noita enempää maassa niin en viitsinyt tilaukseenkaan laittaa kun tammikuussa käynti USA:ssa ja saa samalla otettua teräspunosletkun tilalle kun muutenkin tarkoitus haalia kassit taas täyteen osaa... Kestää paremmin ja poljintuntumakin pitäisi olla hieman parempi (vrt. jarrujen teräspunosletkut) kun ei jousta senkään vertaa mitä vakioletku.
 
Vs: Kytkimen slave cylinder 3000GT VR4

Joo..
sori et vastaukset kestäny..viikon olin Rukalla netistä tietämättömänä :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom