Kyytiä Hesaan...

eki75

Galant 1.8td-88, 720tkm "Eläkkeellä", +FD 15
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Karstula-JKL-Kolho
Eli sattusko joku olla menossa huomenna pe16.9 helssinkiin päin täältä keskemmältä suomea, eli Tampere - Jyväskylä -linjalta tai sen yläpuolelta??

Jos on ja haluaa hölmöä matkaseuraa, niin ilmottaudun vapaaehtoiseksi tähän tehtävään... ;D

koodia voi laittaa tähän ketjuun tahi luuriin 040-7167817

-Eki
 
No perhana! :seina ;D Just toinen suunta olisi tarjota - perjantaina Keravalta Jyväskylään ja lauantaina takaisin iltapäivästä. Jos et saa kyytiä perjantaiksi ja kyyti kelpaa lauantaina, niin laitapa viestiä! :peukku
 
Ei mahdoton ajatus ole tuo lauantaikaan, varsinkaan sillon jos innostun lähtee pyörähtämään jykylässä perjantaina.. :peukku

mutta pidetään mielessä, jos ei muuta ilmene..

-Eki
 
klo 8.00 lähtee Hkiä kohti minä huomenna.
Mukana tosin työporukkaa..
Tarkkaa paikkaa Hkissä en tiedä mihin mennää...enkä kyl viel et kene autollakaa :-X
 
Joo, tuohon ei valitettavasti pysty, ku pitää olla päivä kumminkin vielä työmaalla.. mut se voi olla et menen huomenna tosiaan jykylään tsekkaa Neck:iin yhtä bändiä ja sirautan siitä sit lördaagina "taivassukeltajan" jousella eteläänpäin, se kyl osus aika hyvin tuo kerava, ku oon hyrylään menossa... ;)

mutta katsellaan ja etsiskellään, mulle on sama vaikka menis joensuun kautta, kuhan kerkee lauantain aikana perille... :p

-Eki
 
Takaisin
Ylös Bottom