Löytyykö Galanttiin sävylaseja?

M

Masi66

Guest
Olen haeskelut sävylaseja galanttiini enkä ole löytänyt(vielä?)... Tietääkö joku mistä näitä sais tai jotain muun tyyppistä lasien tummentamista kuin "teinikalvot" ? ???
 
Se spray mömmö, jonka valumista saa ootella useemman viikon. Sitten on mahdollista varmaa tilata/teettää sävylasit= kallista.
Kalvoillakin saa monenlaista sävyä, aina muutaman prosentin tummennuksesta lähes mustaan.
 
mee johki alan liikkeeseen joka tekee tummennuksia, itellä makso markoissa 1200,- kun sävytti kaikki takalasit. niissä viel 5v takuu jos jotain vikaa tuloo :)
 
ota itse lasit irti ja ostat sen sävystä kalvoa mitä haluat ja ei muuta kun kalvo pintaan eikä maksa edes paljoa itse olen tummentanut kaikki muut lasit paitsi tuulilasin ja hyvin on pärjännyt ja jos joku menee vikaan ei voi syyttää kun itseään ;D
 
halvalla pääsee ku ostaa motonetistä kalvot ;)itte olen tummentanu motenetin kalvolla etulasit, takalasit liikkeessä kalliilla kalvolla, eroja ei näy...ainut ero voi olla se, että ne motonetin kalvot ei varmaankaan pysy niin kauaa kiinni. mut en oo vielä kerenny näkee sitä päivää, ku katsastukseen joutuu aina kummiski poistaa edestä kalvot... :D
 
yleensä noissa halpa kalvoissa on se paksuus erona kalliimpiin kalvoihin et halpa kalvoja ei oikeen pysty lammittämällä taivuttamaan esim takalasiin kun parempi laatuisia pystyy lämmittämään ja saa helpommin taipumaan taka lasiin kokonaisena palana ;D
 
No mulla on takalasin+takasivut laittanu J.Lustig, itse laitoin kalvot eteen mut täyttyis löytää tilalle sävylasit! :) Polliisisedät ei oikein diggaa niistä ite kalvotetuista väkisin! :)
 
mun serkulla oli joskus sävytetty jossain täällä pääkaupunki seudulla mut en muista sen paikan nimeä ja siitä on useampi vuosi aikaa yks huono puoli oli tossa maalaus hommassa tai miten se nyt tehdään se ei pysynyt vuotta pidempään se halkeili reunasta ja lahti sit paloina irti mut oli se ainaski laillinen mut ei halvin keino laita jotain 50% kalvoa ei luulis kyttien olevan kimpussa tai sit teillä päin on v-mäiset kytät ;D
 
Mulla on edessä kalvot tällä hetkellä valon läpäisy 35%.
Sävytetyt tai sähköllä tummennetut lasit olis paremmat,sillä jos poliisisetä tulee hiplaan laseja niin se haukkaa vaan paskaa ja lähtee häntä koipiensa välissä istumaan autoonsa! ;D
 
laita kalvo ihan lasin yläreunaan saakka ja laita kynsilakkaa saumaan, siten ettei siitä tunne kädellä kalvon reunaa. kaverilla on näin, menny täydestä läpi poliiseille...laitan itekki ks.tavalla..
 
Mulla on edessä kalvot tällä hetkellä valon läpäisy 35%.
Sävytetyt tai sähköllä tummennetut lasit olis paremmat,sillä jos poliisisetä tulee hiplaan laseja niin se haukkaa vaan paskaa ja lähtee häntä koipiensa välissä istumaan autoonsa!  ;D  

Kuuleman mukaan itänaapurissa saa edullisesti sähköllä tummennuksen.
 
Mulla onkin kynsilakkaa kalvon reunas, mut täällä päin kytät kokeilee sitä kalvoa esim. kynnellä ja sit se kalvo repee ja ne sanoo et revi loputkin pois... :p
 
Mulla onkin kynsilakkaa kalvon reunas, mut täällä päin kytät kokeilee sitä kalvoa esim. kynnellä ja sit se kalvo repee ja ne sanoo et revi loputkin pois...  :p

Laitat kalvon auton ulkopuolelle ;D
Silloin eivät älyä sitä kynnellä testata :)
 
teillä päin taitaa olla niin v-mäiset kytät et olis varmaan helpoin ja halvin antaa niitten et sivulasien olla ihan rauhassa
 
Takaisin
Ylös Bottom