L-200 ja merkkiviat?

pekkap

Member
Liittynyt
15 Toukokuu 2005
Osaakos joku sanoa mitä merkkivikoja löytyy L-200 vm. 88 takapotkuisesta mitsusta? Olisin kiitollinen jos joku osaisi vähän valaista mitä kohtia kannattaisi ensimmäisenä mennä potkimaan. Olen kuullut että ainakin vaihdelootissa on ollut häikkää... Mutta jos tietäisi edeltäkäsin mitä kannattaa tarkistaa/vaihtaa/virittää rautalangalla, olisi aikas kova sana.

Auto kun menee myös naisen käyttöön, ei tarttisi kuunnella pahaa ääntä sieltä suunnasta jos sattuu tien poskeen laukeamaan, hehee..

Mittarilukema on 240tkm.
 
Diesel ? Itselläni L200 bensa -91, alustassa tuntuisi enimmäisenä menevän lavan takaosassa oleva poikittaispalkki. Ja ainakin tossa tuntuisi fiksusti takarenkaan luona oleva valmistenumero pikkuhiljaa "poistumaan", oma vainvansa siinäkin. Muuten ei muuta kuin hyvää kerrottavaa kys. pelistä. Se on työkalu. Tuplaten parempi kun jojotat. Mulla mittarissa n 240tkm, jäi leimassa menemättä päästöjen vuoksi - uudet tulpat ja tyhjäkäynnin säätö kohdalleen ja meni heti. Tyhjäkäynti oli katsatuksessa luokkaa 650-700 rpm. Laitoin sen 850rpm ja meni läpi. Kävikin jotenkin heikon oloisesti... :p
 
ruoste vikaa voi olla etulokasuojien ja jalkatilan ja tulipellin saumassa tulee vesi sisälle on peitelty sillä muovilla niin ei heti näe sitä vaivaa ja se viimeinen poikkipalkki lavan alla on varmaan kans sökö
 
Takaisin
Ylös Bottom